1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bluefin limited torque (400nm) Re-map ST225 + ander ST geblaat

Discussie in 'Performance' gestart door Chris van S., 23 jun 2009.

  1. Wie is er zo mieterig om de Bluefin van de auto te halen tijdens het gladde weer?

    Ik dus wel, maar morgen gaat de ST naar de garage voor de 60.000km beurt. Dus misschien heb ik wel een geldige reden. :mrgreen:
     
  2. Je reed vanmorgen ook als een bejaarde. :schater:
     
  3. Die beslissing is nog niet gevallen Chris, ik ben wel 34 Nm lager gegaan :mrgreen:
     
  4. Bij mij blijft ie erop, grip genoeg met m'n zomerbanden (zolang je rustig optrekt, ook in de sneeuw).
     
  5. Maakt niet uit, je bent zobiezo al een mietje met bluefin :D!
     
  6. bij mij blijft mod x er gewoon op!
     
  7. Op de Escort :D
     
  8. lol
    als dat zou kunnen nee de st staat in de stalling dus mod x blijft er gewoon op :P
     
  9. Daarom zei ik het ;)
     
  10. 10 graden, hoge luchtvochtigheid, turbodruk 0,8 bar bij 5400 rpm --> 265 pk.
    Tenminste volgens mijn theorie.
    Turbo had er iig zin in, was toch wel te merken.
    Heb m'n onderschrift maar aangepast. ;)
     
  11. Als ik het niet vergeet en die kans is groot, zal ik vannavond op de weg terug een kijken. Maar ik heb toch het idee dat de turbodruk (piek moment) bij 5400 toeren hoger is dan de door jouw aangegeven 0,8 bar, of kraam ik nu weer onzin uit :mrgreen:
     
  12. Om het goed te vergelijken (het zou eigenlijk niks uit moeten maken), wel even in de 4e versnelling zetten.
    Dan is de snelheid ook niet zo hoog (150-160). ;)

    Misschien ligt het wel aan de versie van de stock-map.
    Ik heb nog steeds AE, onder het motto 'never sjeenz za running zystem'. :mrgreen:
     
  13. En ik rij al vanaf ik Dreanscience heb met de Performance+ map, en de (bijna) versleten winterbandjes.
    Met dit weer beginnen de voorwielen al te slippen bij 3500tpm (als ik het gaspedaal vloer),
    en moet ik het stuur met 2 handjes in de goede richting houden.
    Zogauw straks de zomerbanden er weer op zitten zet ik hem voor het eerst op MODx en dan uitproberen.
    Hopelijk wordt het snel weer een beetje zomer.:kwijl:
     
  14. Ik heb vandaag eens de Race + map erop gezet en man ow man, wát een power geeft die mapping. Vooral in versnelling 5 en 6 gaat de auto er als een dolle vandoor.

    Ik zal eens proberen om ook eens wat tijden te maken zodat we het verschil kunnen zien tussen BlueFin en Dreamscience.
     
  15. Doe dan tijden van 100-160

    Dan kun je ook vergelijken met andere tijden hier op het forum.
     
  16. #436 FastForward, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2011
    Oude tijden herleven ! :cheer:

    Een paar tijden van mijn :st: (zonder vliegende start) :

    3rd gear

    50-100 4,2s

    4th gear

    50-100 5,2s (RS2 volgens Ford 5,3s)
    80-120 4,0s
    80-160 9,1s

    5th gear

    80-120 5,0s
    80-160 10,5s
    100-200 17,0s

    6th gear

    80-120 6,5s
    80-160 13,8s
    100-200 21,4s


    Met vliegende start :

    80-120 in z'n 3 : 3,4s
    100-160 in z'n 4 : 7,1s
     
  17. En zo ziet 80-160 in z'n 5 eruit in real-life...

    [YOUTUBE]zXV1pBtID_U[/YOUTUBE]


    Ben overigens nog steeds benieuwd naar de resultaten van DS (bij voorkeur P+, Race (+) of DSCI). :mrgreen:
     
  18. En zo hoort het :thumbs:
     
  19. Je zou echt niet zeggen dat dat 160km/uur is.....
     
  20. En dat is nu net het probleem met de :st:, je rijdt snelheden van ruim boven het toegestane zonder dat je daar erg in hebt :mrgreen:
     

Deel Deze Pagina