Wat een fantastische Dennis, ziet er zeer gelikt uit. Uit deze post maak ik op dat je veel op circuits rijdt en niet om mezelf uit te nodigen of iets, maar het lijkt me erg leuk om dat een keer te komen aanschouwen. Wellicht kan je me een keer een PM sturen als je weer eens naar een circuit gaat, ik kom dan graag langs om dat race monster te zien rijden
Hoi Joost 27 Juli ga ik 2 sessies vrijrijden om te kijken hoe de nieuwe KW set het doet 2 augustus is er dutsch powerpack op zandvoort (valt helaas met Fordfair en ik moest een keuze maken) hierbij word ook timeattack georganiseerd en heb me hier voor op gegeven http://www.timeattack.nl/ hier nog wat fot,s en gegevens van me auto www.fordfocusrs.nl vermogen wat er bij staat is gemeten met een standaard intercooler zit nu front mounted op dus het vermogen zal iets hoger zijn weet iemand hoe je tekst kan veranderen benamening van de topic foto,s plaatsen gaat ook niet Groeten Dennis
Dennis, Leuk ik zet beide data in de agenda en zal vanavond bij thuis komst het één en ander overleggen met vrouw en kind lief. Het veranderen van de benaming van het topic gaat voorzover ik weet door naar je eerste post te gaan van dit of een ander topic en verander hier de tekst in de onderwerp regel. Het niet kunnen plaatsen van foto's zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat er nog altijd problemen zijn op de server van de provider. O ja ik neem aan dat je ook 27 juli op Zandvoort bent Zijn er op beide dagen tijden waar ik rekening mee moet houden bv. in de ochtend of middag.
oja en voor de mensen die dit niet gezien hebben de auto was pas nog op tv bij gek op wielen hier de link http://www.rtl.nl/components/automo...2009/week25/vr_gow_43_zandvoort.avi_plain.xml mijn kop heb ik niet voor de camera laten zien heb ik aan me kennis overgelaten:-D Groeten Dennis
27 Juli is op een maandag er is vrijrijden dus als je zelf met de ST een rondje wil rijden kan dat het vrijrijden is die dag is een kort programma van 17uur tot 19uur in ieder uur zijn er 3 sessies van 20minuten toerklasse dit is voor mensen met weining circuit ervaring en standaard straatauto sportklasse mensen met circuitervaring supersportklasse veel ervaring kost 20 euro per sessie timeattack weet ik nog niet van hoe of wat ik ben daar de hele dag mijn kennis staat daar met een stand anders even de site bijhouden Groeten Dennis
Leuk ik kijk er nu al naar uit. De maandag weet ik nog niet zeker, moet een middagje vrij vragen terwijl collega op vakantie is kan dus moeilijk worden , maar 2 augustus is geen probleem en is tevens een leuk dagje uit. Dus in ieder geval tot 2 augustus
Time Attack Assen 12-10-2008 ... toen heb ik die focus ook gezien!! http://www.pumadrivers.nl/puma/images/stories3/ataassen/ataassen040.jpg
klopt helemaal was eerste dat ik het circuit ging uitproberen met als resultaat een 5de plek met vrijden een hoop Puma,s op de baan,ben jezelf ook op de baan geweest? en ook nog wat mensen gesproken van de puma club trouwens Groeten Dennis
een nog een paar foto,s ook de draagarme voor achter met verstelling hiermee kan ik meer negatief camber zetten en dus harder de bocht door morgen even uitlijnen op naar de volgende upgrades Groeten Dennis
Ziet er goed uit zeg,las deze upgrades ook op F-W ,deze zal wel een blok op de weg zijn ,kart !!!!!!!!!!
weer paar nieuwe goodies nieuwe dumpvalve van Turbosmart een met een circulatieklep en een E-Boost 2 hier kan je alles regelen kwa turbodruk The EBoost2 is simply the best boost controller on the market. The EBoost2 is dead reliable and extremely powerful. It is easy to mount, easy to use and easy on the eyes. We recommend the EBoost2 to anyone looking for a great electronic boost controller! With multiple setup options and controls, the Eboost can handle everything from stock turbo imports to full out twin turbo race cars. NEW – Boost On Demand feature allows the user to select a boost group for a preset amount oftime. An instant overtaking power at a touch of a button! NEW – redesigned User Interface helps in navigating through the menus. NEW – bezel and face design featuring larger, easier to use function buttons. Factory Preset Mode provides beginners with an easy start-up option Advanced Mode unlocks up to 6 alternate boost mapping functions suitable for FWD, RWD, AWD, Bike and Drag racing needs Gear-based Boost Mapping – set a different boost for each gear! Boost levels can also be mapped against TIME or RPM. Fully programmable auxilary output controls water spray, methanol or nitrous injection against Boost or RPM RPM Compensation Feature eliminates boost drop-off at high RPM Peak Hold/Max Boost Recall function monitors boost and RPM. Display can be configured to KPA, Bar or PSI Gate Pressure function eliminates wastegate creep e-Boost2’s display is accurate to within +/-0.5% of full scale making it an ideal Boost Gauge! Programmable, audible warning alarm Integrated input for optional shift/warning lights dumpvavle is al gemonteerd de E-Boost komt op de plaats van de asbak heb dus een nieuw kachelpaneel aangeschaft gat van de asbak word helemaal dicht gemaakt en word een nieuw gat in g emaakt waar de E-Boost in komt Groeten Dennis www.fordfocusrs.nl
hey Barry ik heb het kachelpaneel met de E-Boost nog niet terug heb alleen van het weekend nieuwe remblokken rondom gemonteerd Ferodo DS3000 voor en Ferodo DS2500 achter had Carbone Loraine erop zitten alleen daar komt een gegil vanaf niet normaal dat was ik zat en maar weer ff verse remvloeistof erin ga morgen weer naar zandvoort even knallen en 2augustus time attack zat te denken snackbar Jalo denk ben vandaag braaf geweest geen vette hap maar zat bij de buurman de malle nog wat ff wat gezonds eten
Das net zo iets als de ''M'n vriendin moest naar het toilet'' smoes Nee hoor ik geloof je! Én om een beetje bij het topic te blijven, super update's ! Het word nu echt wat
had nog een hoop foto,s van spullen die ik al een tijd had liggen eindelijk tijd om even te posten 70mm gasklephuis Ford Racing inlaatspruitstuk verstelbare nokkenas poelies en underdrive poelie kit Oliepomp met Billetsteel tandwielen Steeda fuelrail RC750cc injectoren Turbosmart FR800 brandstofdrukregelaar ARP bouten en studs WRC CGI blok Vibratechnic motorsteunen Billet steel Maincaps Carterventilatieplaat + EGR nieuwe krukas is ook binnen slag gaat van 88mm naar 92mm zodat de cilinderinhoud 2,2liter word dat is toch weer 10% meer cilinderinhoud het blok is net gelijnboord ivm de nieuwe lagerkappen Groeten Dennis
hier nog een paar foto,s van Time Attack met de STIG achter het stuur ronde tijd zandvoort 1,59,7 brandstof verbruik 1 op 1,6 Speed Equipment 1 2tje golf1 had op dat moment 335pk Subaru opeten Stigie aan het werk Groeten Dennis
Vette foto's op de baan. Mooie updates. Ging je nou een compleet ander blok bouwen of pak je het originele blok?