hier nog een paar foto,s van de inlaat van de gehaktmolen Turbo is voorzien van antisurge Groeten Dennis
Ik heb het uitlaatspruitstuk en de hele handel bij AET Turbo besteld daar halen we regelmatig spullen ik vermoed dat ie bij Nortec gemaakt is maar zal het eens navragen weet jij eigenlijk wat er nou zo speciaal is aan de RS waterpomp de aansluiting van de waterslang zit volgens mij anders maar is er verders nog wat anders aan de pomp zelf bij Ford gebeurd er niet zoveel erg apart trouwens maaja er zijn er weer 150 gemaakt voor CO ORDSPORT dacht meteen maar bestellen Groeten Dennis
Heeft zich al een eekhoorn gemeld als vrijwilliger voor de foto? Ik vind 't helemaal mooi! Hoe werkt de ant-surge bij deze turbo?
over een week of 4 word de RS voorzien van een motorsport set van KW deze set word dus gemaakt door de race afdeling van KW eingelijk niet voor weg gebruik comfort hebben we toch al niet meer Waarom geen H&R? Echt een Gruwelijke Focus! Wat een Wagen!
Anti Surge doet net zoiets als een dumpvalve als de turbo op hogen snelheid is en zijn druk niet kwijt kan dan gaat het via de poorten die je in het compressorhuis ziet weer terug de inlaat in hierdoor remt de turbo dus ook niet af bij halfgas als de turbo meer levert dan de motor ik kan gaat het anti surge ook werk nog geen eekhoorn gezien trouwens Groeten Dennis
H&R maakt geen compentitie/race set wel een clubsport set deze is afgesteld op de Nurnberg ring hier kan je niks meer aan stellen alleen de hoogte KW leverd ook een clubsportset deze is ook afgesteld op de Nurnberg ring deze is wel volledig instelbaar 3weg maar ook goed voor weg gebruik de clubsportset van KW lijkt veel op mijn set alleen mijne is nog even verder doorontwikkeld en voor race doeleinden geschikt na mijn set is er nog een extremere set van KW alleen die kost iets van 6800euro de set die ik nu heb was al kostbaar genoeg??: Groeten Dennis
Ah, de spulletjes van Ellie vandaan. Waterpomp, tja, die lijkt veel op de normale 2.0 echter de RS versie heeft een grotere doorstroom en zit vast met 5 boutjes ipv 4.
inderdaad bij Ellie, James en Andy dit hebben dit verders geregeld heb ook nog een ST170 kop van Andy gekocht ga het spul 5februari ophalen dan kunnen er grotere in en uitlaatkleppen gemonteerd worden van Ferrea en de nokkenassen moeten nog op maat gemaakt worden inderdaad de standaard pomp heeft 4 boutjes dat zijn dingen waar je niet zo snel naar kijkt weer wat geleerd Groeten Dennis
Aha ok, goeie keuze dus, ik werk zelf bij autosport tepper en wij leveren H&R dus vandaar mijn vraag. Ja de prijzen zijn niet goedkoop, maja je krijgt er wel wat voor terug.. Greets Wouter
vandaag terug gekomen uit de UK we zijn op bezoek geweest bij AET Turbo,s daar lag me nieuwe spruitstuk met turbo op me te wachtten tevens heb ik ook een cilinderkop weten te bemachtigen een ST170 kop grote kleppen en een veel beter inlaatkanaal me nieuwe kleppen heb ik al dus we kunnen weer aan de slag kop word geflowed en een set grotere kleppen van ferea worden erin gemonteerd tevens was er die dag een dynodag bij AET met supra,s skyline,s opel vxr,s (opc) en nog wat fordjes ook het magazijn even bekeken lagen volgens mij wel 10.000 turbo,s ze waren ook bezig met een turbo voor een supra turbo is goed voor 1800pk de huidige turbo wat geexplodeerd door NOS backfire Groeten Dennis