Vergeet ook een nieuw blok niet, als je liners eenmaal scheuren En een quaiffe is écht verplicht bij dit soort vermogens.
Over Dreamscience gesproken: Christmass Goodies Van www.focusstoc.com: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi Guys and Gals As of today we have launched our 2011 Christmas discounts, these will run until 14th January 2012. Please note we will be closed from December 17th until January 3rd so any orders processed between this time will be shipped on our return. Just for you forum members we will be giving away on top of the Christmas offers a free Dreamscience grill badge with every order, simply put your forum username in the customer comments box on your web order. If you want one of the products and require fitting we will still honour this after the sale closing date as long as you place the order and pay before January 14th 2012. If anyone wants more than 1 of the offer products please pm me so I can make a combined coupon code for you and edit the shipping etc. All the best and Merry Christmas.... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Quaife = 650 pond. Ik zit zelf te denken aan de full Exhaust de-cat of race cat... maar hoor dat deze best wel stil is .
Heb ik nog niet gezien, zit een grote middendemper in en twee kleine dempertjes in de afzonderlijke uiteindes. Zonder middendemper blijven die laatste alleen nog over... erg weinig lijkt me... Ik heb overigens voor de kerst een turboback de-cat Mongoose set gekocht (4,5" slash cut), moet één dezer dagen binnenkomen... misschien vandaag Deze is goedkoper EN zou meer moeten kNaLLeN dan de DS set...
Toevallig is het vandaag op m'n werk aangekomen . Ik, blij als een kind, gelijk naar beneden. Ding uitgepakt om te kijken naar eventuele beschadigingen... zit de downpipe er niet bij . Kan ik weer gaan wachten op dat ding, pfff. Althans, ik heb goeie ervaringen met JW-racing dus ik ga er van uit dat ze hun voorraad checken en me geloven... Even iets anders: wat zijn die 3" buizen dik zeg . Zie pics van de de-cat .
Ik heb gisteren de cat-back besteld van dreamscience, zal wel een foto posten als die binnen is en ja, 3" is nogal dik hè?
Mooie uitlaat hoor van DS, vooral door de kleine dempers achteraan een mooi gezicht. Schijnt ook wat lichter te zijn... ook geen vervelende eigenschap . Deze uitlaat was, in principe, ook mijn eerste keus. Maar na talloze filmpjes geluisterd te hebben op Youtube kwamen er toch wat meer klappen uit de Mongoose. De DS pruttelt meer heb ik het idee... Dat de Mongoose ook nog een stuk goedkoper is (525 pond (turbo-back de-cat) + 50 shipping) speelde natuurlijk ook mee . En, inderdaad, de de-cat staat tijdelijk even in de huiskamer en iedere keer als ik er naar kijk, flip ik weer hoe dik die buis is... het lijkt wel de uitlaat van een vrachtwagen. Ik weet niet wat je gaat doen met het cat-gedeelte, maar een setje 3" pakkingen zou ik er ook bij kopen. Als je de oude pakkingen overzet, dan is vrijwel zeker het gat kleiner en dan heb je voor- en na het cat-gedeelte een opstaande rand binnenin je buis... niet goed voor de flow... Deze bijvoorbeeld: HKS 3"gaskets
Ik wou juist wat meer geluid, maar gewoon ook de rust hebben tijdens de lange reizen, vandaar dat ik deze heb gekozen... Ja ben benieuwd wat erbij zit, anders ga ik toch wel bij een automaterialenzaak langs voor goede flinke pakkingen.
Als ze er niet bijzitten, vraag ik me af of je die zomaar ergens kan kopen. Aldi? ... Da's een van de weinige plekken waar ik uit principe nooit kom. Dit Knax blikkie komt uit mijn kerstpakket .
3" is een lekker dikke pijp he ik heb ook een DS en de end tips zijn zelfs dubbelwandig 4" ! zie hier het resultaat: en en ook: maar ook: en zo ziet ie eruit na een poetsbeurt ;-) en dan verdient 'ie een aanpassing op de grille........
Dank u, Simonsgirl en gerardTDCI ! Aangezien dit topic door mij is gestart hier nog een paar details die ik heb veranderd. o.a. LED achterlichten