Vriend van mij had ff niks te doen 8) dan maak je toch even een website was aardig verast toen ik de website zag er vet!! bij deze nog bedankt!!! hier de link http://www.fordfocusrs.nl/ Groeten Dennis
Deze focus heb ik vorig jaar nog op assen (time Atack) zien rijden en ik heb hem ook nog ff van dichtbij bekeken op het padok. Super strak ding en zeker een droomauto. Gr Dirk
Erg leuk, hier staat trouwens het verslag van de laatste uitgave van Automaxx: http://www.fordfocusrs.nl/pagina5.html :wink:
Zo je hebt er veel aangedaan sinds je hem hebt gekocht Dennis . Leuk dat mijn Focus ook op je website staat ( heel klein dan)
goed idee van het logo incl de link er moet nog het een en ander gedaan worden aan de site maar het begin is er dus mochten er nog ideeen zijn laat maar weten :wink: Groeten Dennis
Hey Niels ja ben aardig bezig geweest na de aankoop maar jij heb ook niet stil gestaan zie dat je de ST170 velgen ondertussen hebt nog steeds werkzaam bij de Ford? Groeten Dennis
Blijft gaaf een RS. Ik weet niet of meerdere dat gevoel met mij delen, maar aan de ene kant vind ik het heel gaaf wat je met je RS doet. Aan de andere kant vind ik het ook doodzonde, een stndrd RS is gewoon speciaal, wellicht ook omdat er relatief weinig van zijn gemaakt.
Hey Dennis, Erg mooie site en leuke foto's en filmpjes. Toch maar eens vragen of ik nog eens een stukje mee mag rijden.... 300pk is heel veel op Focus en erg benieuwd wat het resultaat daar van is.
Lekker gereden vandaag? Had je je passagier nou misselijk gemaakt? Dat ie na twee rondjes dr al uit ging ....
nieuwe velgen onder de RS van het weekend weer de orginele RS velgen gemonteerd alleen even een ander kleurtje erop de banden zijn van Toyo R888 Semi Slicks over een week of 4 word de RS voorzien van een motorsport set van KW deze set word dus gemaakt door de race afdeling van KW eingelijk niet voor weg gebruik comfort hebben we toch al niet meer paar weken geleden ook nog een Pro Alloy Front mount intercooler gemonteerd Groeten Dennis www.fordfocusrs.nl
Ja haha, na 2 rondjes begon alles in mijn buik te draaien. Die Focus RS heeft zo veel grip dat is niet voor te stellen. Maar ik vond het wel een belevenis.
Het is een bijzondere auto, maar ik snap heel goed wat Marco bedoelt met de standaard versie die opzich al bijzonder is. Maar jij maakt er wel wat van zeg!
zijn inderdaad verkleurd door de hitte en lijken inderdaad op de remklauwen van een nissan 350Z ik rij met National sports remschijven en Carbon Loraine remblokken en natuurlijk gevlochte remleidingen en dat remt echt keihard en om zandvoort moet je vol ankeren 220km/h op het rechte stuk spul word wel heet maar schijven blijven heel wil nog weleens een upgrade gaan doen naar AP of een 12pots Tarox set is ook mooi maar wel duur maar voorlopig gaat het hier goed mee eerst nieuwe onderstel eronder dan remmen en pk,s Groeten Dennis
is wat van tezeggen en ieder ze mening met het begin had ik ook van hou uhm standaard maar dat gaat snel vervelen nu 300pk en dat verveeld ook alweer zo,n auto is gemaakt om te racen op de weg komt ie niet tot zijn recht en als er wat stuk gaat dan maken we uhm weer als ik de auto orgineel zou houden dan moet ie ook in een garage staan en alleen met mooi weer naar buiten maar daar heb ik ook geen lol van en een poetser ben ik ook niet echt dan ga ik nog liever tanken:-D
KW Suspension competitie set gemonteerd vorige week zaterdag een KW competitie schroefset gemonteerd wat een verbetering zeg terwijl het standaard spul van een RS echt niet slecht is de topmounts die KW erbij geleverd had waren helaas verkeerd mijn huidige camberplates van K-MAC iets aangepast waardoor ik voor veel negatief camber krijg zo,n 4 graden (ideaal voor op het circuit)en tevens veel positief caster creeer afgelopen zaterdag nog SPC armen gemonteerd (in een doos van Eibach ) zodat achter ook meer negatief camber is hiermee ga naar zo,n 3graden niet uit de bocht te krijgen in combinatie met me TOYO R888 banden