Net over de 62000 maar ik hoop dat de dynamo het nog ff vol blijf houden Heeft het stuk gaan van de dynamo eigenlijk een soort voorteken, ik bedoel merk je het geleidelijk aan of is het ineens boem?
Ik weet het niet hoe dat met dynamo's gaat. Volgens mij loopt meestal het lager stuk, wat ik ervan gelezen heb. Ik zou denken dat je dat wel merkt voordat het terminaal is, aan bijgeluiden.
Hmmm, nou ja ik zie het wel, eerst dit probleem maar eens laten maken want dat er een probleem is mag overduidelijk zijn
Ah nee hè.... Echt zwaar kl#*$te voor je Ik duim voor je dat het niet de spuigaten gaat uitlopen... Succes
dynamo kun je horen als die minder word dan hoor je idd de lagers @Joost dat is mooi k*t meschien dat het je in reparatie kosten scheelt maar hier: http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=242 verkopen ze een verstevigde
Joost, bij jouw eerste filmpje hoorde ik bij 11 sec de fluit inkomen, dit probleem had ik ook met de st, conclusie van de dealer was dat de carterdruk niet goed zou wezen, trekt dus vacuum bij de vuldop. Aangezien de focus en ik toch gingen scheiden heb ik er niks aan gedaan. maar het was ook de diafragma Dus voor de st rijders.... komt die fluit erin bij stationair, dan kost het je euro's Bij mij was het ook rijdens te horen, same sound [YOUTUBE]A5FCIKFrXng[/YOUTUBE] en je dynamo, die kwam bij mij ook met 65000km die is heel duidelijk te horen [YOUTUBE]-1IaB12OGso[/YOUTUBE]
Ik heb begrepen dat ST's na 2008 af fabriek een verbeterde versie hebben. Is dat deze (omdat er Volvo op staat) of is dit een nog betere versie dan de na 2008 gemonteerde?
ST's na midden 2007 zijn voorzien van een gemodificeerde uitvoering. De getoonde variant op Pumaspeed is de versie zoals deze nu geplaatst gaat worden. Het merk Volvo staat op zo'n beetje alle onderdelen onder de motorkap van een ST
Ik ben geen monteur Danny, ieder zijn vak zal ik maar zeggen. Het sleutelen aan auto's is verre van mijn hobby
Laat de mijne nou net van eind augustus 2007 zijn Zal wel een grensgevalletje zijn en een paar maanden daarvoor geproduceerd zijn. Hoe zou je er achter kunnen komen? Deze vragen lijken egoïstisch gezien jouw situatie, maar ik leef uiteraard met je mee ... en het zat er ook gewoon aan te komen
achja de mijne heeft nu ook 58.000 op de klok *wacht af* dan zal ik wel een goeie duidelijke howto plaatsen, aangezien ik het toch eerst zelf probeer
Even hier naar toe een account aanmaken en de VIN (Vehicle Identification Number) invoeren. Dank voor het meeleven
Die heb ik al een keer voorbij zien komen ja. Ik heb de auto nog niet dus heb ook geen VIN nummer. Maar ook al zou ik die hebben, dan komt er toch gewoon een productiedatum uit en dan weet ik nog niet welke versie er inzit, of wel?
Ok bedankt Weinig kans: Primaire eigenschappen Productiedatum: 29.08.2006 Modellenserie: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07 Carrosserie: 3-deurs sedan Versie: ST Motor: Duratec 2.5L VCT 20V Turbo (220 pk) Transmissie: Hand. vrsn.bak M66, 6 versnellingen Aandrijving: LHD FWD Emissie: Fase IV emissienorm Airconditioning: Dual Zone autom. temp.reg. airco Exportland: (+)"NL" Lak: Performance Blue (met) Bekleding interieur: Volume/Blue
He, hoe kan dat nou? Je zegt aug 2007, maar er staat bij Etis aug 2006... Dan heb je een 'oud' diafragma. En een auto die een jaar ouder is dan je denkt!
Yep dat kan gebeuren. Mijn ST is op kenteken gezet in 2007 maar de productie datum is dec 2005 De auto heeft bijna twee jaar mooi staan wezen in een showroom.
Ah ok.... Je moet het maar even weten als je een auto koopt. Maakt verder ook niet veel uit natuurlijk, maar je zou misleid kunnen worden bij dit soort problemen. Ik ben flink wat dingen uit de UK over aan het laten komen, je zou bijna preventief zo'n filterhuis mee laten komen....
Eigenlijk vind ik dit toch ook wel een tekortkoming van de kant van Volvo/Ford. Als idd blijkt dat dit onderdeel substaniteel vaker kapot gaat dan je mag/kan verwachten, is er toch wel sprake van een coulance regeling? Er is niet voor niets een update geweest aangaande dit onderdeel....