1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Motor! (was Koppakking ligt eruit...)

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door Huigie, 7 feb 2010.

  1. Even voor de duidelijkheid. Je hebt nu een factuur gekregen voor de reparatie van de kop, maar de auto is nog steeds kapot en daarbij komt dat je eigenlijk ook nog een nieuw blok nodig hebt.

    De dealer zal het bij zijn verzekering neerleggen met de opmerking zoek het maar uit. Hij zal eventueel niet voor de kosten hoeven op te draaien, aangezien hij daarvoor verzekerd is.
     
  2. Dat ik een nieuw blok nodig heb ik nog niet zeker, ben alleen hier en daar ff aan het kijken wat het kost mocht het nodig zijn. Dealer had al toegegeven dat er aan de kop niet veel mankeerde en dat aan de koppakking ook niet heel veel was te zien. Had misschien een heel klein beetje gelekt had de vlakker gemeld. Ja factuur gehad, ook zo raar, die is al gemaakt op 11-02-2009. Da's bijna een week voor ik de auto terug kreeg.
     
  3. De dealer heb idd (nog) geen shuld bekent maar dat ie er over begint is op zich wel positief. Ik neem dat als de beste man vind dat hem geen blaam treft, dat ie ook niks over een verzekering meld, toch?
    2071.44 euro, is idd ff slikken maar hopen dat het volledig vergoed word door de dealer.......
     
  4. drama alom hier :( maar blijf vooral volhouden en zeiken bij hem, heeft altijd zin!!

    succes verder
     
  5. Mag hopen dat de dealer toch inziet dat, gelet op de hele gang van zaken, de fout niet bij de eigenaar ligt en hij zich heel coulant opstelt (en bijv, een redelijk deel van de kosten op zich neemt). Suc6 met de verdere afhandeling Rob.
     
  6. Die verzekering is die het bedrijf heeft is uiteraard handig voor hen. Maar er zit een mega-eigen risico aan vast.

    Dan moet je niet denken aan 150 euro, maar meer richting 10 tot 15 keer zoveel. Zeg maar hetzelfde bedrag als de factuur dus...
     
  7. Net ff met de dealer gebeld of ze al iets konden vertellen. Ze waren er nog niet aan begonnen...
     
  8. Kan alleen maar zeggen..........:wtf:
     
  9. Herhaalde storing heeft toch prioriteit? Ik snap dit echt niet meer...
     
  10. ......... Heb zo'n idee dat ze het zelf niet meer weten of weten hoe ermee om te gaan.
     
  11. Je hebt toch vervangend vervoer?:D!:???::weird::worship: Ik snap niets meer van deze kwestie.....:shrug:
     
  12. Jaaaaaaaaaaaaaa (*positief doet), ze gaan er deze week aan beginnen!
     
  13. vrijdag...
     
  14. Als je mazzel heb......


    Rob, deze week is beetje ruim begrip.....WANNEER?? (dag en tijd;))
    Neem aan dat je elke dag aan het eind van de dag belt wat de oorzaak nou was?

    Niet normaal zoals je aan het lijntje gehouden word.......al eens gesprek met directeur gehad....heeft mij (naar mijn idee tot nu toe) ook windeieren gelegd:P
     
  15. :cheer::cheer:Auto staat vandaag 1 MAAND bij de dealer! :cheer::cheer:
     
  16. Yeahhhhhh ............................... :nocheer:
     
  17. Wat een feest.......not. Hopelijk is het lang wachten straks niet voor niets geweest.
     
  18. Zijn ze inmiddels al een keer begonnen? :nocheer:
     
  19. Archief van de chat even lezen heren...

     
  20. Verdict is in: scheur in de cilinderwand. En omdat de meters niet hebben uitgeslaan is het volgens Ford zelf ook niet door het tekort aan koelvloeistof gekomen...

    Ben dus de sjaak, heb net bij René/Fordparts een nieuwe motor besteld. Die gaat de garage as maandag/dinsdag inbouwen.

    Die factuur van 2100 Euro gaat de garage herzien. Heb ze, toen ik de auto inleverde duidelijk verzocht om naar cilinderwand 4 te kijken. Dat hebben ze niet gedaan dus dat hele kopvlakken en herinstalleren is allemaal niet nodig geweest. Zal nog wel een getouwtrek worden maarja...

    Als het ff meezit rij ik volgende week weer in m'n Fordje...
     

Deel Deze Pagina