1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(deel)restauratie van de E30 M3

Discussie in 'Mijn auto' gestart door Kaz, 30 jun 2010.

  1. Yep, lang naar uitgekeken. Was best een spannend dagje!
    En ja, het bevalt :cheer:. Het is zo'n fijne auto :D. Vandeweek even ModX uitproberen.
     
  2. Welke rollenbank ga je op?
     
  3. Van ROC in Bergen op Zoom, als ik het goed heb (exacte naam weet ik niet). Daar zit opleiding motorvoertuigentechniek en die hebben een mooie rollenbank. Via een collega kan ik daar terecht.
     
  4. Meen je dat nou, ik woon er 14 km vandaan en werk er 1 km vandaan. Sterker nog als het ROC Markiezaatcollege is heb ik daar op school gezeten...

    Wist niet dat ze een BoZ een rollenbank hebben...nice :):cheer:
     
  5. Ja, dat is 'm (even gecheckt voor je). Ze hebben daar sinds een aantal jaren een bank en willen daar graag eens een serieuze auto op hebben ;).
     
  6. Zal ik maar gaan dan?
     
  7. Ik had jouw naam al genoemd, hebben ze al gebeld? ;)
     
  8. Focus ST + mods @ Mod b+ vs. Nissan 350Z : 1-0

    En mocht je Dreamscience handset ooit plotseling dienst weigeren: kan een doorgebrande zekering van je OBD poort zijn... (zekering 44 dan wel 46 van je passagiers zekeringenbox) Met dank aan een ander forum, dat een hoop onnodig zoekwerk voorkomen heeft.
     
  9. hallo,
    Waar heb je die motorsteun vandaan??
    ps mooie st en leuke mods
     
  10. Dank! Het is een ongelooflijk lekkere auto om te rijden, zeker met de mods. Een RS2 is ook niet te versmaden!

    Motorsteun heb ik rechtstreek bij vibratechnics corporation besteld http://www.vibra-technics.co.uk/ Kosten waren UKpond 77 incl. shipping en btw. En wat mij betreft de mod waar ik de meeste plezier-per-euro aan beleef. Ik kan me van het dagje rijden in de RS2 ook wel herinneren dat die ook wel een wat stijvere motorsteun kan gebruiken.
     
  11. CFM verkoopt een nog betere versie.
     
  12. Die lui hebben leuke spullen!

    En vertel eens: een nog betere?
     
  13. Bij de Vibra (de naam zegt het al ;)) heb je meer last van vibraties en met de CFM heb je nog minder last van bewegingen.
     
  14. Heb je ze allebei geprobeerd? Last van vibraties heb ik overigens niet met de Vibra. En wat mij betreft is het of het een of het ander: hoe minder beweging je wilt, hoe stijver je steunen moeten zijn en hoe meer trillingen je zult voelen. De meeste beweging in het blok komt nu uit de bovenste 2 steunen overigens.
     
  15. Meerdere personen die 3 opties (ook alleen de bushes vervangen door Powerflex) uitgeprobeerd hebben en allemaal kwamen ze tot dezelfde conclusie. ;) Overigens wel op een RS 2003.

    Wat je schrijft zou ik ook denken maar de praktijk wees anders uit.
     
  16. Goed om te weten. Zo hoor je nog eens wat :-)

    Rij je zelf ook met een andere motorsteun?
     
  17. A.s. zaterdag gaat de ST bij Verhoeven op de rollenbank. ModX erop en dan zullen we zien hoeveel pk de IJslollie (zoals 'ie op mijn werk heet...) kan ophoesten. Ben benieuwd! Zal tussen de EVO's, RS'en en GTR's wel ergens onderaan de pk-lijst hangen ben ik bang....

    Rij inmiddels op de winterbanden, Vredestein Snowtrac Extreme, wat mij betreft een supergoede band. Je levert iets stuurgevoel in, maar verder een verbetering t.o.v. de Conti's SC3 in vrijwel alle koude omstandigheden. Incl. droog wegdek.
     
  18. een ijslollie met vermogen.... het moet niet gekker worden:schater:
     

Deel Deze Pagina