Kan me die spagetti voorstellen,heb er zelf ook het een en ander meegemaakt,van ff inbouwen. Maar goed ziet prima geslaagd uit top !!!!!!!
Mooie oplossing voor de bevestiging ! Ziet er namelijk netjes uit . Dit lijkt wel haast een how-to voor het bevestigen en aansluiten van deze radio, het is namelijk erg duidelijk Mijn complimenten :p.
Barry ik kan niet anders zeggen dan dat het er top uitziet Een beetje jammer is natuurlijk wel dat je nu altijd achteraan rijdt met de . Oh denk je nu, hoe dat zo. Heel simpel, wat denk je dat dat allemaal weegt
vette radio!! ziet er erg goed uit! maar nu kan je alleen niet bij de sub instelknop omdat t scherm ervoor zit?
Bedankt voor de leuke reacties Zo vaak gebruik ik die knop niet en radio heeft een knpje waardoor scherm horzontaal gaat staan en 10 sec daarna weer rechtop Sommige mensen hebben een levendige fantasie. Je hebt het helaas niet bij het rechte eind want met radio heb ik meer druk op mijn voorwielenwaardoor ik wellicht op rechte stuk iets langzamer ben (en hoeveel rechte stukken zijn er in nederland???)ben in de bocht ga ik iedereen weer voorbij
Leen'auto' MAZDA Zoals sommigen van jullie wel weten staat mijn auto nu al meer dan een week bij de dealer zonder enig bericht. Zaterdag maar gebeld en ze waren eigenlijk aan een prijsopgave aan het wachten voor het spuiten van de 4e velg omdat er kleurverschil inzit met de overige 3 (reeds gespoten) velgen. Deze prijs wilden ze aan mij voorleggen om te kijken of ik 4e velg ook gespoten wou hebben. Toevallig had ik dit al voorzien en hun op papier laten zetten dat mocht er kleurverschil zijn dat ze dan alle 4 opnieuw gingen. Dus heb ze veel succes gewenst ermee en gevraagd of auto verder wel gereed was. Volgens hun was de auto technisch helemaal correct en gerepareerd. Ik had geen zin om verder te vragen hoe of wat. Komt wel als ik hem ophaal dinsdag. Dan ook het lijstje met mankementen en oplossingen dealer Toen ik belde voor een afspraak vroeg ik of ze "gelijkwaardig" vervoer hadden. Dit zou geregeld worden. Zoals sommigen van jullie weten, ben ik gestraft voor mijn opmerking met een Mazda 6. Dit was de enige leenauto die ze nog hadden staan maar er brandde volgens de receptionist wel een lampje maar das niet erg. Lampje van ESP gaat idd dan weer aan en dan weer uit terwijl deze onmogelijk actief kan zijn. Verder zijn de voorremmen echt OP(al een paar dagen staal op staal ) De uitlaat is lek waardoor je zowat de moord stikt als je stilstaat voor een stoplicht of in de file. Verder zit er ook een rare knik in het stuur als je in een bocht je gas loslaat of er juist op gaat staan. Sturen, koppelen enz. alles gaat zwaar. Voelt net alsof je in vrachtwagen rijd. Voor de rest is het een hele veilige auto Kortom : ik mis mijn Hierbij wat foto's van de Mazda: Hij is dan wel mooi "performance blue" En dan de enige vorm van luxe: En een foto van het "klokkenspel": No offence.......maar ik vind dit echt een auto voor 65+ Hoop aanstaande dinsdag het blije nieuws te kunnen brengen dat deweer helemaal voor de deur staat
Jammer dat de dealer niet af en toe contact met je onderhoudt, zou ik zelf ook erg van balen! Hopen dat de problemen snel opgelost zijn! Wat betreft de leenauto; tsjaaaaa...
De ST is terug!!! Na 1,5 week mijn auto te hebben gemist is ie eindelijk terug. Ik had ze opgezadeld met een aardige lijst en ze hebben het proberen op te lossen. Hierbij het lijstje en de oplossingen -kleine beurt ipv grote beurt uitgevoerd bougies en luchtfilter alsnog vervangen -deuren en achterklep afstellen is gebeurd -ST-embleem linksvoor laat los hersteld -Airco-display vervangen deze hebben ze gerepareerd (kon nu ineens wel) Zal morgen eens goed kijken of het ook gelukt is -koplampen dimmen met sturen en pulseren bij stationair accu vervangen -"focus" van de achterklep verwijderen is gelukt -Water in kofferbak (geleiders gelijk houden met onderkant raam!!) is ook gelukt -Sproeiers maken vlekken terugslagklep vervangen . zag nog vlekken dus zal morgen eens kijken naar waar die klepjes zitten -Relais tbv dagrijverlichting bestellen deze besteld en gemonteerd Ze weten het dus WEL -Stalen velgen zitten vast met de verkeerde moeren juiste moeren gemonteerd -Baard van de sleutel is krom rechtgebogen -Koplamp RV 2x snel achter elkaar stuk contacten verbeterd -Remmen piepen blokken opgeschuurd -Dorpels wijken aan de achterkant opnieuw vastgezet -Is de remolie wel vervangen (kan hiervan niks terug vinden op factuur) is gedaan EN NU WEER -Auto trilt stationair en bij uit-acceleren bochten Is na vervangen bougies/accu minder/weg Nadat ik alles "uitgelegd" heb gekregen van de chef-monteuir heb ik de geachte heer gemeld dat: - Het richten van staal niet ten goede komt van het staal en wat kost een baard nou eigenlijk. Mocht de baard afbreken, heb ik het gemeld. Kon geen kwaad - Remolie weer vervangen??? Tuurlijk....hebben jullie het nu gedaan en vorige keer vergeten of andersom? ehhhhhh.......meneer tijdens aflevering waren wij het vergeten - Hoezo de verkeerde wielmoeren terwijl ik er specifiek om gevraagd heb voor de aflevering? het is nu toch opgelost? - Waarom is display nu wel "gerepareerd" terwijl dat bij aflevering niet mogelijk was. Display was alleen te vervangen... Tja...we hadden niet goed gezocht en hebben toch een nieuwsbrief van ford erover gevonden hoe hem schoon te maken -Brandstof filter hoort schijnbaar niet bij grote beurt. Waar dan wel bij? dat wist ie eigenlijk niet Toen ik de auto pakte hoorde ik bij het starten een raar geluid uit de startmotor komen. Net alsof je tegen een hitteschild aantikt. Nog een keer gestart. Zelfde resultaat. Weer naar binnen gelopen en chef-monteur erbij gehaald. O ja ...dat is niet goed, ff overleggen......Na een tijdje kwam de brave borst weer terug en vroeg of ik nog een uurtje had zodat hij de startmotor kon smeren. Startmotor smeren? Ja dan is het weg. Voorlopig ja.....Maar na 1,5 week moet ik dus nog 1 uur wachten....dacht het niet!! Vroeg de beste man wat er kon gebeuren als ik ermee doorreed. Niks kon er gebeuren. Nou dan rij ik er wel mee door. Heb tenslotte nog een jaar garantie. Krijg dat ding nog wel kapot Onderweg naar huis viel op dat de kilometerteller 36 km verder stond en de tank met een KWART was afgenomen Thuis aangekomen op het forum gedoken en menigeen raadde mij aan de dealer te bellen en verhaal voor te leggen. Zo gezegd zo gedaan. Directeur aan de telefoon en verhaal gedaan. Deze man was hoorbaar aangedaan en ging het tot op de bodem uitzoeken....... 10 minuten later....telefoon....chef werkplaats weer met verklaring brandstofverbruik - meerdere proefritjes gemaakt om alles op te lossen - tijd stationair gedraaid om laadspanning te controleren - div keren naar binnen en buiten gereden. Dit alles is nog geen verklaring van het verbruik van een Leopard 2 tank. Heb dat ook gemeld maar het was zoals het was en het is zoals het is. Niet zijn woorden maar daar kwam het wel op neer. Heb hem wel gezegd dat dit geen bevredigend antwoord was/is en ik ga kijken wat voor stappen ik kan ondernemen. Ga straks of morgen dus ff aangetekende brief naar de directie van de dealer doen en als de uitslag daarvan ook niet bevredigend is een brief naar Ford Nederland. Hou jullie op de hoogte!! @Joost(iodokus).....ik ga straks ff kijken of die koplampen nou niet meer dimmen en laat het je weten. Trillen is in ieder geval stukken minder . Dus als het bij jou hetzelfde aanvoelde als bij mij..... @Rob(huigie).....je hebt gelijk dat je erbij blijft. De auto blijft daar ook niet meer "onbeheerd" achter @Chris(xr5turbo).....OOK dit is dus een dealer @Sietze(mr bullit).....heb jij nog een keer het adres van Ford Nederland
fijn... lekker proefritje moet dat geweest zijn.. maja dan weet je dat ook weer voor de volgende keer, wat een schi*t dealer
Zelfs ik ben aangedaan door dit verhaal.. Zou toch overwegen om na dit alles toch inderdaad op zoek te gaan naar een andere garage of dealer! Succes!
U vraag wij draaien..... Stuur uw brief naar: Ford Nederland T.a.v. CRC Postbus 795 1000 AT Amsterdam
U vraag wij draaien..... Ga naar een goede dealer Cosmo Auto Neede Parallelweg 90 7161 AG Neede Tel. algemeen: 0545-295055 Mooi Balen Barry! Maar gelukkig is de liefste weer thuis Succes met de verdere afhandeling! Hou ons op de hoogte!
Barry wat betreft je verbruik van je auto... Je kunt `m bij een andere dealer laten uitlezen, als het goed is kunnen ze de laatste ritten hieruit halen, dan wel het toerental wat de machine heeft gedraaid. Mits ze niet de accu naderhand hebben vervangen....
My god wat een verhaal... ongelofelijk hoe sommige dealers op klanten reageren he... Heel veel succes in elk geval!
He Barry! Ja, je hebt dealers en DEALERS! Word misschien toch tijd om n topic te openen over de ervaringen met de dealers. Ik weet dat er al een aanzet is gemaakt en er veel verzet is tegen zo iets! Maar de laatste tijd komen er toch veel negatieve ervaringen voorbij wat zo iets toch rechtvaardigd! Barry, als je verzekerd bent met rechtsbijstand; vragen of je hier iets mee kunt naast t schrijven aan ford Nederland natuurlijk! Je auto is geen H**R!! Succes!!
Dealer topic bestaat al!! http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=5638&highlight=goede+dealer+slechte @Barry, gelukkig ben ik niet bij jouw dealer klant Op heel wat punten komt het verhaal wat ongeloofwaardig op mij over inderdaad. Kan mij voorstellen dat je dat heel erg geirriteerd raakt. Wat betreft het brandstof verbruik............. tsja.... Dan moeten ze ongeveer 1:3 a 1:4 hebben gereden om dat brandstof verbruik te realiseren. Dan moeten de monteurs wel heeeeeel erg hard hebben gereden en dan nog haal je 1:3 niet op de openbare weg. En aangezien hun rijbewijs is net zo lief als die van ons denk ik niet dat ze zo hard hebben gereden . Dus wat denk jij wat ze anders met de auto hebben gedaan?