1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2.0i 16V 145pk Unlimited tuning Amersfoort

Discussie in 'Performance' gestart door Ruess, 19 feb 2013.

  1. Yes gelukt
     
  2. Het had op een paar details mijn Rally Edition op de foto kunnen zijn :mrgreen:
     
  3. Ik kan stootlijsten regelen, dan zijn ze net wat meer gelijk. Wel mooi 172PK, wat denk jij Boomerang? ;)
     
  4. Stootlijsten die zitten er toch op :confused:
     
  5. Binnenkort kenteken plaathouder en raam stickers bestellen, rij nu zonder
     
  6. Mag ik vragen wat de prijs is voor deze tuning?
     
  7. 299.- euro
     
  8. [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=t_05F70bbP4/YOUTUBE]
     
  9. Zeker weten dat dit mooi is. Voor alles tussen de 160 en 172 pk teken ik :lol: Was al aan het kijken bij UT en zag dat de rollerbank apart wordt berekend.
     
  10. Laat hem maar eens op een goede bank meten.
    Wat zij (Amersfoort) daar meten zijn geen echte wielpk's in mijn ogen. Een omrekenfactor van 1,22 is ook kolder voor voorwiel aangedreven auto's zonder LSD/Torque vectoring diff.
    Hou dan een procent of 12 aan als verlies en niet meer.
     
  11. Link fix:
    [YOUTUBE]t_05F70bbP4[/YOUTUBE]
     
  12. Heb je ook een versie zonder de muziek?
    Ik wil altijd graag de auto zelf horen......
     
  13. Zowaar nieuwe koeling :)
     
  14. Jawel zal ik binnenkort er op zetten
     
  15. Zonder muziek

    [youtube]mojuSOvocSI[/youtube]
     
  16. Is wel spannend 172 PK in een rally edition ik overweeg dit ook om te doen maar ik heb een gevoel van is het veilig moet ik dit doen gaat er niks fout na het tunen.
     
  17. met tunen kan er niks fout gaan. dit puur omdat de veiligheid door de fabrikant erin is gezet, dus mocht er iets fout gaan hij direct in noodloop gaat. ik had ook graag zulke waardes gehad helaas blijft die van mij met tunen op 149pk hangen. als ze hoger willen dan valt de wagen in noodloop. dus helaas. moet wel zeggen dat ik het idee heb dat er iets tegen werkt.
    zoals fluitend geluid bij 2200rpm en loopt ook niet stabiel op dat toerental als je van stilstand gas geeft.

    als dit opgelost is dan zou het kunnen dat er meer leven in de motor zit. maar dat kan ik zo niet zeggen
    of ik heb een vacuumlek, injectors of de spruitstuk zelf.
    vacuumlek denk ik niet direct dit ivm de rem vacuum goed is en dat beide actuatoren op de spruitstuk zelf perfect werken.
    wat wel kan is de spruitstuk zelf. (misschien een keer voor de grap er af halen en te bestuderen)
    of de injectors, die zitten al 180.000km erin op zich geen ramp en fluitend geluid kan daar niet van af komen. tevens is het mogelijk dat het fluitend geluid van het inlaat buis komt. dit moet ik ook een keer kijken. al met al een lange lijst.

    maar eerst de auto van mijn pa in orde maken en dan me eigenste keer
     
  18. 172 pk is niet niks,ik zou er 12 pk bij krijgen als ik het zou doen.
     
  19. Nou 160 PK is ook niet niks hoor, de meeste zullen dat ook wel willen. :veryhappy:
     

Deel Deze Pagina