Lol, lekker handig in nederland Maar zou je bv mee kunnen sprinten op EFE (175meter), denk niet dat dat iets uit haalt toch?
Turbodruk is regelbaar per versnelling en toerental dus daar is al een hoop mee te regelen en continu met AMX vermogen rijden doe ik toch niet Launch control bij de start En inderdaad in de toekomst ombouw naar 4x4 ofzo maar dan ga ik eerst sparen versnellingsbak van maktrak is ook niet echt goedkoop Nog genoeg te doen dus
als je zo door blijft gaan komt hij nooit af, ziet er wel geweldig uit al, kan niet wachten tot het eindresultaat
Dashboard laten flocken heb er voor gekozen het bovenste deel te doen keer wat anders dan het volledige dashboard met de motor gaat het de goeie kant op de 8 injectors 830cc per stuk zitten in het spruitstuk past allemaal maar net rolkooi is ook binnen volgende week de platen erin lassen foto's volgen Groeten Dennis
Sow. Je maakt er serieus werk van. Ik ga zo eens alles doorlezen van deze auto maar ik wens je er veel suc6 mee in ieder geval en als die af is (als dat de bedoeling is ) zal het wel een spectaculaire auto geworden zijn.
toch een deksel gevonden zie ik Ziet er goed uit kerel. zou hem graag een x live de stenen uit de straat zien trekken
Had deze deksel al nieuw gekocht bij de ford maar heb nog een ST170 kop en heb nog een rs blok liggen dus kan er nog 1 opbouwen als ik zin heb
nog een paar plaatjes gister bezig geweest om de rolkooi een plaatsje tegeven de rolkooi is van Saftey Devices om de kooi te monteren moest eerst het dashboard geplaatst worden omdat de voorste poten van de kooi voor het dashboard komen te staan de kooi wordt gemonteerd op bijgeleverde platen die in de auto gelast moeten worden op veel plaatsen zat nog kit wat verwijderd moest worden de platen moeten nog wel wat aangepast worden om de kooi netjes te monteren het geflockte dashboard in combinatie met het suede Sparco stuur mooie combi Groeten Dennis RS
Het gewicht zal denk zo,n beetje hetzelfde blijven als van een orginele RS mijne staat voor 1255kg op papier Origineel interieur eruit weegt een hoop rolkooi ervoor terug Airco eruit grotere turbo ervoor terug Groeten Dennis
vandaag weer een paar mooie en belangrijke onderdelen binnen gekregen een dry sump set van Titan het laatste onderdeel en dan kan de motor dicht geschroefd worden had deze set vorig jaar november besteld maar de leverancier in nederland heeft hier niks mee gedaan dus heb deze maar via mijn kennissen besteld en was binnen 1,5 week binnen moet alleen nog een olieafvoer van de turbo in de carterpan maken uit de USA kwam vandaag ook een pakketje binnen mooi reservoir voor de stuurbekrachtiging en een MSD bobine met kabels zou eigenlijk met 4 losse bobines gaan rijden maar had er weining ruimte voor en deze MSD bobine heeft zich wel bewezen op me oude motor de misfires die ik had met de orginele bobines bij hoge turbodruk waren weg dezelfde bobine op een een 2.0 TFSI gebruikt van een kennis van me scheelde tussen de 6 en 8 pk diverse runs gedraaid op de testbank om een eerlijk vergelijk te kunnen maken deze pk,s kan je alleen maar winnen bij een dik opgevoerde motor (veel turbodruk of hoog toerental)niet bij een standaard motor afgelopen weekend de rolkooi erin gelast diverse punten onder de kap doorgelast en een bevestigingsplaat voor de drysumptank gemaakt deze foto's volgen Groeten Dennis