Morgen ga ik maar even wat halen Ik had idd niet gehoord dat er een lek was. Komt waarschijnlijk omdat het meerdere kleine lekjes zijn in beide slangen.
Nog "mazzel" dat ze zich niet te goed gedaan hebben aan de bedrading Maar 90 euro voor 2 slangetjes Het belangrijkste is dat je weer rijd
Ik heb geen goede aftermarket slangen kunnen vinden met de juiste lengte. Alle aftermarket slangen zijn te kort of gewoon aan de korte kant. Daarbij zijn die slangen allemaal 50 of 51 mm diameter, terwijl die van Ford 49mm zijn.
ja die ken ik. die zijn maar krap aan lang genoeg, maar erger nog de diameter is niet optimaal. Die setjes zijn samengesteld van universele onderdelen en dus niet op maat gemaakt. verder zijn er geen voordelen ten opzichte van origineel. De originele zijn namelijk al goed stug (zeker de nieuwe revisie slangen die ik nu heb)
Het was weer een sleutelweekend (zoals de laatste tijd wel erg vaak.....): Maar dit keer met als doel mijn eigen focus Vorige week had ik al wat voorbereidende werkzaamheden verricht, namelijk de nieuwe handremkabel er onder prutsen. Ik kon toen al goed merken dat deze kabel een stukje langer was dan de oude, want hij ging er maar moeilijk tussen Maar nu heb ik ook daadwerkelijk de st170 achterremmen er achter geknoopt Eerst zijn de remschijven voorzien van een laagje hittebestendige lak, zodat ze niet meteen gaan roesten. Daarvoor moesten ze nog wel een uurtje bij 160 graden afgebakken worden De rest van de foto's spreken denk ik voor zich. Mijn oude schijven zijn nauwelijks gebruikt. Dus als iemand er nog belang bij heeft hoor ik het graag (zijn Brembo's) Ze mogen voor een schappelijke prijs weg. Vanavond komt er nog een mooie foto met de wielen gemonteerd. En om 'the obvious question' maar meteen te beantwoorden: ja.... ik kan goed merken dat de auto wat sneller stopt.
Zo ,weer lekker bezig ,en stopwerk zal nu zijn. Mooie updates,maar wanneer houd dat op,want zo is er bijna niks meer te updaten.