Dutchguy's Focus

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door dutchguy, 22 jan 2008.

  1. Morgen ga ik maar even wat halen ;)

    Ik had idd niet gehoord dat er een lek was. Komt waarschijnlijk omdat het meerdere kleine lekjes zijn in beide slangen.
     
  2. denk het wel zeker. maar dan kan hij nogwel lucht pakken. daarom rookte hij zeker zo
     
  3. ik zeg: 220 erop:jerry:

    toch maar voor de originele slangetjes gegaan??
     
  4. Nog "mazzel" dat ze zich niet te goed gedaan hebben aan de bedrading;)

    Maar 90 euro voor 2 slangetjes :wow: Het belangrijkste is dat je weer rijd :cheer:
     
  5. Ik heb geen goede aftermarket slangen kunnen vinden met de juiste lengte.
    Alle aftermarket slangen zijn te kort of gewoon aan de korte kant.
    Daarbij zijn die slangen allemaal 50 of 51 mm diameter, terwijl die van Ford 49mm zijn.
     
  6. Had in Engeland een setje blauwe siliconen slangen gevonden, speciaal voor de TDDI/TDCI
     
  7. ja die ken ik. die zijn maar krap aan lang genoeg, maar erger nog de diameter is niet optimaal. Die setjes zijn samengesteld van universele onderdelen en dus niet op maat gemaakt.
    verder zijn er geen voordelen ten opzichte van origineel. De originele zijn namelijk al goed stug (zeker de nieuwe revisie slangen die ik nu heb)
     
  8. hmm, dit zou een reden kunnen zijn voor een tdci blokje:mrgreen:
     
  9. nee.

    (daar heb ik geen reden voor nodig ;) )
     
  10. ownee, dat moet idd zonder reden:D
     
  11. Het was weer een sleutelweekend (zoals de laatste tijd wel erg vaak.....):
    Maar dit keer met als doel mijn eigen focus :cool:

    Vorige week had ik al wat voorbereidende werkzaamheden verricht, namelijk de nieuwe handremkabel er onder prutsen.
    Ik kon toen al goed merken dat deze kabel een stukje langer was dan de oude, want hij ging er maar moeilijk tussen ;)

    Maar nu heb ik ook daadwerkelijk de st170 achterremmen er achter geknoopt :cheer:
    Eerst zijn de remschijven voorzien van een laagje hittebestendige lak, zodat ze niet meteen gaan roesten. Daarvoor moesten ze nog wel een uurtje bij 160 graden afgebakken worden :schater:

    De rest van de foto's spreken denk ik voor zich.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn oude schijven zijn nauwelijks gebruikt.
    Dus als iemand er nog belang bij heeft hoor ik het graag (zijn Brembo's)
    Ze mogen voor een schappelijke prijs weg.

    Vanavond komt er nog een mooie foto met de wielen gemonteerd.
    En om 'the obvious question' maar meteen te beantwoorden: ja.... ik kan goed merken dat de auto wat sneller stopt. :D
     
  12. Moet zeggen dat dat er erg vet uit ziet:kwijl:
     
  13. Ik zag op Facebook al een foto van je oven kunsten ;)
    Mooi gedaan Lars!
     
  14. Ziet er goed uit!
    Schijven bakken had ik nog nooit van gehoord maar wel een interessant concept.
     
  15. Zo ,weer lekker bezig :thumbs::thumbs:,en stopwerk zal nu :thumbs: zijn.
    Mooie updates,maar wanneer houd dat op,want zo is er bijna niks meer te updaten.
     
  16. Ziet er goed uit !
     
  17. Ziet er goed uit Lars !!!! :thumbs:
     
  18. Mooi werk weer Lars! :thumbs:

    Wat voor lak heb je gebruikt voor de schijven, de welbekende bussen van Motip?
     
  19. lekker bezig weer geweest:D :thumbs:
     
  20. Is inderdaad een busje van Motip.
     

Deel Deze Pagina