1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Auto reageert nergens op!?!?

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door Pascal1983, 23 apr 2016.



  1. Hi Gerard,

    Gisteren & vandaag met Ford gebeld voor het doorgeven van de foutcode's. Niet gekregen vooralsnog[emoji53][emoji53][emoji53]

    Verder staat de auto nog steeds bij de Ford garage.

    1 voordeel: Hij staat in ieder geval droog met dit weer[emoji106]

    Het duurt en het duurt.
    Onderdeel (een of andere sensor van €20) wat vandaag binnen zou komen is niet binnen. Donderdag staat nu in de planning.
     
  2. Had dit ff gemist :oops:

    Pff wat een verhaal..........als het uiteindelijk allemaal gaat om een sensor van een paar 10tjes zou ik er idd werk van maken mbt de onderdelen die niet vervangen hadden moeten worden, zo kan ik ook een garage beginnen.

    Suc6
     
  3. pff, schiet zeker niet op, wachten maar weer :nocheer:
     


  4. Thanks.
    Ja de motor moest wel vervangen worden. Die is met een endoscoop doorgelicht. Daar kwam ik niet onderuit.

    We wachten nog even af tot morgen.
    Hopelijk krijg ik eindelijk een werkende auto terug.
     
  5. Ik denk dat Simon doelt op de beide brandstofpompen
     
  6. dat denk ik ook....
     
  7. Nou ik ben benieuwd. Wat een hoop geld zeg, dan gaat je plezier ook gauw weg
     

  8. Nou, weer 1 dag verder. Auto rijd inmiddels. Echter ik ben de straat nog niet uit bij de dealer en het motor lampje brand weer. Terug gegaan en nu blijkt het verkeerde type brandstofpomp (in de tank) gemonteerd te zijn.

    Foutcodes waren overigens: P091, P06A6 & P2541. Iemand enig idee?

    Conclusie is dat de auto volgende week woensdag pas naar de garage kan die de pomp vervangen heeft. (Jaja lang leve de Mei vakantie)

    Pomp die er nu in zit is type: BV61-9H307-AC. Pomp die er in hoort is de BV61-9H307-JA.

    Wordt dus wederom vervolgd. [emoji53][emoji53][emoji53]
     


  9. Zie mijn reactie van zojuist
     


  10. Inderdaad Martijn. Een gebed zonder einde [emoji53]
     
  11. Nu vergeet je alleen te vertellen wat de dealer heeft gedaan om het probleem op te lossen. En waar haalt die universele garage dan zijn onderdelen vandaan?
     


  12. Zie mijn reactie van zojuist
     


  13. Zie mijn reactie van zojuist
     

  14. En het geen gas hebben kwam door een T-Map sensor. Die heeft de dealer vervangen voor het mooie bedrag van: €437,18,-
     
  15. Jeetje mina, wat hebben ze voor dat bedrag dan allemaal nog meer gedaan?
     
  16. #56 Pascal1983, 28 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2016

    Zie factuur

    [​IMG]
     
  17. #57 jjonkie, 28 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2016
    Wat een verhaal zeg. Maar voor de beeldvorming, je gaat al gebukt bij de receptie staan als je de auto brengt ?
     
  18. #58 Vogel, 28 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2016
    Ah, de buy-in-fee bestaat dus nog steeds bij Ford Eindhoven. (van Mossel?? die heette eerst toch anders?)
    Zeg maar, een premie om onderdelen die niet door hen geplaatst zijn in onderhoud te nemen.
     
  19. Ik zou even je adres weghalen van de factuur...
     


  20. Gebukt?
     

Deel Deze Pagina