klopt inderdaad heb ff navraag gedaan er wordt ook gebruik gemaakt van IO Expander vind wel intresant om te weten allemaal maar nog leuker als ik het allemaal begrijp nadeel van analoge signalen dat het trager is en veel werkgeheugen in gebruik neemt Groeten Dennis
Tsjah, hier heb je wat, daar laat je wat. Weet niet wat je doel is qua samples per seconde, maar ik denk dat de uC meer aankan dan wij als mensen kunnen verwerken. En het dashboard is ervoor om informatie aan "ons mensen" te geven, zal wel loslopen qua snelheid denk ik zo.
oke bepaalde chips gaat mij te ver enige wat ik kan zeggen is dat de LCdash idd met zijn touchscreen in jouw situatie geen ideaal is. dat is waar maar gezine eht feit dat het toch wel allemaal open source is zou een (??simpele??) modificatie van de programmering i.c.m. een eventuele io expander of dergelijke... dat is spul waar ik niet genoeg vnaf weet wat ik wel weet is dat het in standaard vorm al redelijk dichtbij jouw wensen komt... gezien dat men normaal veel info al krijgt via de usb ingang vanaf de ECU sensoren. koppel je de EGT sensoren niet aan de ECU? of kan dat bij je ecu niet? (weet niet welke ecu je gat gebruiken )
Volop bezig met de RS auto wordt volgende week door gelast hier en daar wat bevestigingssteunen maken hierna kan de motorruimte opnieuw gespoten worden Zijn wat onderdelen onderweg uit de UK en USA foto's volgen snel weer Zitten onderdelen bij die gebruikt worden op een auto die 427 km per uur gaat leuk om te vertellen op een verjaardag Groeten Dennis
Vandaag weer wat mooie goodies binnen gekomen voor de RS een dry sump tank en een olie catchtank van Armstrong uit de USA heb straks zo'n 8 liter olie aanboord moet voldoende zijn Dezelfde set wordt ook gebruikt in de Hennesey Venom voor de mensen die deze auto niet kennen een verbouwde Lotus met 1261 pk goed voor 428 km/h Las werk van de tank is bizar netjes Groeten Dennis
Dennis wat ben je toch met een fantastisch project bezig, heerlijk! Kan ik me alvast aanmelden voor een ritje als bijrijder?...
De bedoeling was een motor te bouwen met zo,n 500pk dit op basis van een 2 liter motor met een gt3076 turbo Toen gingen we er een 2,2 liter motor van maken met een GT3582 turbo dit is goed voor een goeie 600pk ondertussen de turbo laten verbouwen aangepast inlaatwiel billet en andere schoepen moet de 700pk haalbaar zijn waar de motor op de waterrem gaat denken ze zelfs dat het zelfs richting de 800pk kan gaan Motor draait max 8500 toeren turbo pompt zo,n 2,5 bar Ben zelf ook erg benieuwd wat er uit gaat komen Groeten Dennis
Gaaf, heb je al een idee wanneer je dit allemaal af wilt gaan hebben ofniet? En heb je een foto van de turbo?
Had de auto een jaar geleden al rijdend willen hebben alleen er komt telkens Weer een verandering in het project van het weekend me rolkooi halen dashboard wordt nu geflockt allemaal weer dingen die niet in de planning stonden http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=8351&page=31 http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=8351&page=25 http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=8351&page=12
Dennis supergaaf... Maar wordt de auto zo niet "a schizofrenic maniac on steroids" met al dat vermogen op de voorwielen????
Dacht dat ze in GB lomp waren met 330pk op 600kg oid, maar dit gaat helemaal nergens meer over Veel succes met de bouw, ben benieuwd wanneer die af is
Ik weet niet of meerdere dat gevoel met mij delen, maar aan de ene kant vind ik het heel gaaf wat je met je RS doet.