1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2.5i 20V 305pk Zijn er RS-rijders die op de rollenbank hebben gestaan?

Discussie in 'Performance' gestart door Focus RS madness, 7 okt 2010.

  1. Kijk maar eens wat het verschil is in toerental... daar zit wel verschil in bij max koppel
     
  2. Ik ook. Je hebt het hele zwikje nodig in principe. Bak, diff en wiel+bandenmaat. Een dan een 'guesstimate' van de verliezen in de aandrijflijn.
     
  3. Hoe wordt het toerental gemeten dan? Rechtstreeks vanaf het blok?
     
  4. Frank je hebt een pb van me
     
  5. Er zijn nog 2 plekjes vrij voor de rollerbank dag op 11 dec...
    Mensen intresse???
    Liefst wel mensen met een auto met vermogen hahah dus geen mensen met 90 pk ofzo wahhahaa
    Er komen 2 nissans GTRs (my 2010) met dik 600 pk en 850 pk)
     
  6. Wat een waardeloze reactie.... arrogantie is jou niet onbekend of wel?
    Iets met grootheidswaanzin. En de nwe GTR met 600en 850 pk? Uhm... find it hard to believe.....:nocheer:
     
  7. Inderdaad. Wat een ***opmerking. Gelukkig beledig je maar 95% van het forum ofzo.
    Een auto kopen met veel vermogen is niet heel moeilijk.
    Ik heb veel meer respect voor mensen die hun auto helemaal naar wens modden en tunen; het maakt daarbij niet uit of dat een model is met 90pk of 900pk.
    Alleen maar een grotere intercooler en een chip (laten) plaatsen, vindt ik geen prestatie.
     
  8. Vind uw reactie pas arrogant, onbeschoft en waardeloos.:roll:

    En dan nog de wijsheid in pacht ook ivm de nieuwe GT-R

    Ik ken allezins eentje persoonlijk met 700 pk.
     
  9. Haha...spannend dit draadje...:schater:
     
  10. Heren....
    Wat ik bedoelde is dat het leuk zou zijn om wat auto,s van hier erbij te hebben die div dingen aan hun auto hebben veranderd en wel een leuke uitdraai zouden willen.
    En mede omdat er maar 2 plaasten vrij zijn..
    En dit draadje gaat over de rs die te weinig vermogen heft en is ook een heel klein beetje aan mensen gericht die dat probleem hebben en dus zekerheid willen hebben.
    Ik ben bezig met een dag voor dit forum waar dan natuurlijk iedereen welkom is...:rock:
    En een nieuwe GTR met die pk,s.... dan google maar eens ... 2 cats verwijderen dan zit je op 595 pk... als je het niet gelooft heeft het iets met de persoon te maken..
    Ik had ook hahahaha achter mijn opmerking staan... dus niet als belediging bedoelt heren...


    [​IMG]
     
  11. Zo....nu een biertje pakken met zijn alle:biertje:
     

  12. @Vazily; de nwe GTR schijnt belachelijk moeilijk te tunen te zijn. Lees het maar na op het net. Vandaar mijn scepticisme jegens de vermogens. Als ik het mis heb ben ik de 1e die zijn ongelijk toegeeft. De (vorige) Skyline GTR34 die gingen inderdaad naar onbeschrijfelijke vermogens.

    En verklaar je nader waarom mijn opmerking arrogant, onbeschoft en waardeloos is? Omdat ik een opmerking maak over het feit dat alleen de auto`s met een hoop vermogen mogen meedoen? Dat is wat je noemt eenkennigheid en komt arrogant over. Alleen wat wel jammer is dat je dan aan het feit voorbij gaat dat 95% van de auto`s op dit forum in de grens van 90PK vallen. Terwijl er best een aantal zijn die een hoop hebben gedaan om een 1.6 16v of een 90PK TDDi te tunen. Juist voor dit soort mensen is een vermogenstest de kers op de taart om te kijken wat de auto nu aan vermogen levert. Heeft niks met afgunst of wat dan ook te maken.

    Dus graag, verklaar je nader.

    @Twan ik waardeer je effort en neem het ook niet op als aanval of wat dan ook. Het ging mij erom dat je zo misschien een grote groep mensen voorbij gaat. Ikzelf hoef niet op de rollerbank; mijn 1.6 16v zal vast zijn 100 pk nog wel hebben. ;)
     
  13. Marco oke zand erover
    De uitdraai is van een maatje van me en heeft nu weer wat dingen veranderd en en moet nu weer pk,s hebben.
    En trouwens de meeste GTR,s hebben meer pk,s dan fabriek opgeeft.... (dit is bij ford wel anders haha)
    Maar volgend jaar komt er een dag voor dit forum
     

Deel Deze Pagina