Marcel Severien
Forumlid
Dank voor jullie reacties, gaat op deze manier alleen de navi naar Nederlands? Of de spraakbesturing ook? Deze moet Engels ingesproken worden namelijk.
Alle menu's zijn in het Nederlands, alleen spraakbesturing en gesproken navi zijn beide Engels.
Alle menu's zijn in het Nederlands, alleen spraakbesturing en gesproken navi zijn beide Engels.