Sync 2 taal navigatie wijzigen

Dank voor jullie reacties, gaat op deze manier alleen de navi naar Nederlands? Of de spraakbesturing ook? Deze moet Engels ingesproken worden namelijk.

Alle menu's zijn in het Nederlands, alleen spraakbesturing en gesproken navi zijn beide Engels.
 
Volgens mij ook nederlands. Ik gebruik alleen; bel (naam) andere spaak opties gebruik ik niet
 
Ik ben sinds 4 maanden in het bezit van mijn Ford Focus 1.5 Turboboost 31-07-2015, Duitse import.
Navigatietaal en opdrachten in Engels, taal op het scherm Nederlands.
Wil nu graag dat alles in het Nederlands wordt gesproken en geschreven.
Mijn vraag : Is het nog steeds noodzakelijk te downgraden naar een lagere versie als je al versie syncversie 3.10 hebt.
 
Ik ben sinds 4 maanden in het bezit van mijn Ford Focus 1.5 Turboboost 31-07-2015, Duitse import.
Navigatietaal en opdrachten in Engels, taal op het scherm Nederlands.
Wil nu graag dat alles in het Nederlands wordt gesproken en geschreven.
Mijn vraag : Is het nog steeds noodzakelijk te downgraden naar een lagere versie als je al versie syncversie 3.10 hebt.
 

Bijlagen

  • 521CF946-A750-4B0A-A78E-A643477F292D.jpeg
    521CF946-A750-4B0A-A78E-A643477F292D.jpeg
    181,9 KB · Weergaven: 9
  • 1A0058C4-7726-40AF-AF33-02E26A983D6C.jpeg
    1A0058C4-7726-40AF-AF33-02E26A983D6C.jpeg
    205,9 KB · Weergaven: 9
  • A45701DD-045B-43C7-806B-B765FDD91A75.jpeg
    A45701DD-045B-43C7-806B-B765FDD91A75.jpeg
    186 KB · Weergaven: 9
  • EF226FC0-D988-4A04-BA92-C13B5581E173.jpeg
    EF226FC0-D988-4A04-BA92-C13B5581E173.jpeg
    181,6 KB · Weergaven: 8
  • 31E2EFD3-EBFB-470F-971E-0F7088D92C4D.jpeg
    31E2EFD3-EBFB-470F-971E-0F7088D92C4D.jpeg
    190,1 KB · Weergaven: 9
  • 0624BCD0-0743-4D13-BDB8-20800D363E11.jpeg
    0624BCD0-0743-4D13-BDB8-20800D363E11.jpeg
    256,7 KB · Weergaven: 8
heb een ford focus uit 2015 import uit duitsland maar de sync2 heeft wel de nederlandse tekst maar de gesproken is in het engels, wie kan me aan de nederlandse geproken taal helpen ? heb de versie 3.10 volgens mij de nieuwste ? en kan er ook DAB radio op worden ontvangen ?
 
heb een ford focus uit 2015 import uit duitsland maar de sync2 heeft wel de nederlandse tekst maar de gesproken is in het engels, wie kan me aan de nederlandse geproken taal helpen ? heb de versie 3.10 volgens mij de nieuwste ? en kan er ook DAB radio op worden ontvangen ?
Sync 2 heeft geen DAB ontvangst voor zover ik weet.
 
hallo
ik heb een fout gemaakt bij het installeren van de nederlandse taal download op sync2 , nu blijkt dat de touchscreen niet meer werkt( wel beeld) en de knoppen er onder reageren niet er op ben ik nu de firmware kwijt ?
 
hallo
ik heb een fout gemaakt bij het installeren van de nederlandse taal download op sync2 , nu blijkt dat de touchscreen niet meer werkt( wel beeld) en de knoppen er onder reageren niet er op ben ik nu de firmware kwijt ?
Welke firmware heb je erop geïnstalleerd? Probeer het anders opnieuw met andere usb stick.
 
krijg bij deze een hele lijst ,denk dat ik hier de fout in mee ben gegaan door alles op stikje te zetten ,las ergens dat je een bepaalde type moet hebben en die uitpakken ?
 
krijg bij deze een hele lijst ,denk dat ik hier de fout in mee ben gegaan door alles op stikje te zetten ,las ergens dat je een bepaalde type moet hebben en die uitpakken ?
Usb nemen van minimaal 2gb en dan fat32 formatteren. Vervolgens zet je 2 files op de root van je usb: autoinstall bestand en een map met daarin 20/21 bestanden. Thats it. Usb in auto steken en contact aan.
 
Usb nemen van minimaal 2gb en dan fat32 formatteren. Vervolgens zet je 2 files op de root van je usb: autoinstall bestand en een map met daarin 20/21 bestanden. Thats it. Usb in auto steken en contact aan.

Krijg steeds melding
Installatie is mislukt
Het opslag medium is gewijzigd of verwijderd. . De installatie word afgebroken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan