1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nu al problemen.... ?

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door JuEnGo, 13 feb 2018.

  1. Een goede vriend van heeft een autohandel en geeft bij inruil altijd veel minder dan bij een gewone NL auto, dit heeft te maken omdat hij veel moeilijker is te verkopen (blijven lang staan = kosten), mensen hebben het er gewoon niet op, vaak geen sluitende onderhoudshistorie bij de auto aanwezig, echte km-stand vaak niet bekend (is vroeger is daar heel veel mee gerommeld bij de invoer de RDW controleerde dat helemaal niet, zijn diverse TV programma's over geweest, verdwijnen wel to meer dan 100.000 km soms van de teller), andere uitvoeringen welke niet in NL geleverd zijn, schade verleden vaak niet meer te achterhalen en nog een paar van deze zaken! Liever ruilt hij zulke auto's helemaal niet in, maar om de verkoop van een ander dure auto niet door te laten gaan moet je soms wat! Ik heb het hem nog gevraagd en hij stoot de auto na ca. 1 maand als deze niet is verkocht af naar de handel, soms liever met wat verlies dan later problemen met een klant, want heeft daar zo'n auto al een paar keer moeten terugnemen, waren echt niet in orde en die gaan dan ook naar de handel of sloop voor onderdelen! groetjes!
     
  2. Heb ook een import focus was toen een jaar oud en eerste eigenaar was ford keulen. Auto had 8000 km gelopen met veel opties en dan is er gewoon nog geen onderhoudshistorie wel uitgebreide garantie erbij af fabriek was dus nog geldig (niet nodig gehad)

    Nu ondertussen 86k gelopen zonder noemenswaardige problemen. Oke lekkende ventilatieroosters maar dat hebben ze allemaal gehad.

    Het is niet zo dat elke import slecht hoeft te zijn
    Het beste beginnen bij een betrouwbare inkoper
     

Deel Deze Pagina