2.5i 20V 225pk Nog steeds opzoek naar de perfecte uitlaat

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nick-st
  • Startdatum Startdatum
  • Beste Bezoeker,

    Het forum draait inmiddels op de nieuwste versie. De vertrouwde uitstraling is voor een groot deel teruggebracht, maar we zijn nog bezig met het afronden van verschillende onderdelen. Daardoor kun je hier en daar nog zaken tegenkomen die anders werken dan voorheen of nog niet helemaal gereed zijn.

    We vragen daarom nog even om jullie geduld. In de tussentijd kan het forum gewoon weer actief gebruikt worden.

    Loop je ergens tegenaan, werkt iets niet goed of mis je een onderdeel dat er voorheen wel was? Laat het ons weten.
Section 59, daar ga ik misschien alleen de achterdemper van halen. Deze past zo op mn bestaande Mongoose uitlaat, vind de gewone Mongoose te stil...

Als je de Section 59 tof vindt, kun je ook kijken voor een KMS uitlaat. Ook lekker hard en schijnt dezelfde uitlaat te zijn. Misschien ook wel goedkoper, haha :-)

Wel gelijk goed doen, en gelijk een turbo back systeem kopen... liefst decat.

Is de ''gewone'' mongoose wel luider dan de standaard? vind het altijd moeilijk te beoordelen op die filmpjes.
Ik heb namelijk die van Twan overgenomen (RS) >>KLIK<<
Ben nog wel op zoek naar een tussen pijp, wordt helaas niet zomaar geleverd :nocheer:
 
Is de ''gewone'' mongoose wel luider dan de standaard? vind het altijd moeilijk te beoordelen op die filmpjes.
Ik heb namelijk die van Twan overgenomen (RS) >>KLIK<<
Ben nog wel op zoek naar een tussen pijp, wordt helaas niet zomaar geleverd :nocheer:

Je bedoelt luider dan een standaard setup? Daar ga ik wel van uit. Ik ben van een standaard systeem met weggehaalde middendemper gegaan naar een turbo back decat systeem van Mongoose. Deze is iets luider.

Het geluid in filmpjes is zeker moeilijk te beoordelen. Afgezien van de kwaliteit van de opname weet je ook niet altijd wat er op de auto zit. volledig vanaf de turbo, alleen catback, decat, sportcat etc. etc. Als er nog een CAIS op zit, klint het weer anders.

Wat die tussenpijp betreft: ik heb een tijdje een verkeerd geleverde, complete, Mongoose RS uitlaat onder mn auto gehad. Deze heb ik verkocht aan Royster. Ik heb daarna nog van hem gehoord dat zijn vrouw/vriendin het te luid vond en dat ie een middendemper in de tussenpijp wilde maken. Of die dit al heeft gedaan weet ik niet... misschien niet en kan je wel iets met hem regelen. Hij heeft in principe precies wat jij moet hebben...

Bij http://www.collinsperformance.com/ worden de Mongoose systemen volgens mij gemaakt. Wellicht kun je direct bij hun iets regelen...
 
als je moeilijk kan kiezen.
gewoon wat afspreken met leden en eens gaan luisteren naar hun uitlaat
zo heb ik het ook gedaan en dan hoor je dadelijk of het geluid je aanstaat ofniet
 
als je moeilijk kan kiezen.
gewoon wat afspreken met leden en eens gaan luisteren naar hun uitlaat
zo heb ik het ook gedaan en dan hoor je dadelijk of het geluid je aanstaat ofniet

Zaterdag is dé kans! Op de dynodag!!