rustig, rustig, ik denk dat het een misverstand is en dat deze factuur intern had moeten blijven maar de administrateur heeft zitten slapen en een herinnering heeft gestuurd. aangezien John de originele factuur niet heeft gehad.
Kwart over negen..... Pring ....pring.... Mijn mobiel...deze factuur had ik dus nooooooit mogen krijgen, kwestie van wet van Murphy dus, als het mis gaat, gaat ook alles mis. Enfin alle mea culpa's gehad. Blijf ik toch met een ongemakkelijk gevoel zitten, tot en met 2011 was dit in ieder geval niet wat wij van Ardea gewend waren. Ook de beurt van de Focus viel namelijk nog al tegen. Op specifieke vragen die ik voor de onderhoudsbeurt stelde heb ik nog geen antwoord. De airco doet (soms) nog steeds gek, en mijn stoeltje kraakt ook (al) weer terwijl er expres om gevraagd is daarnaar te kijken. Ik ga er binnenkort maat even langs om vooral over de communicatie te praten denk ik. Anyway's, die nota kan ik verscheuren. Groet, John Grey-Ears
Ardea Delft dus, heb ze slechts één keer aan de lijn gehad met wat vragen over een bumper. Ik moest toen Ford Nederland maar bellen. Sowieso ben ik meer van de kleinere dealers. Ik ben zeer tevreden over Ford Wensveen.
Ga er maar eens mee rijden en kom dan nog eens terug. Zoveel beter als die lompe banden om de 17inch. En je kunt er in ieder geval wel iets van zien. Maar he ieder zijn ding. John Grey-ears
Op de foto ogen de wielen erg klein met name achter, ik zie het binnenkort wel in het echt als ik langs rijd op de Kreidler.