Hopen dat je het niet merkt dan hoeft er ook niets te vervangen worden Vind dat de zomerbandjes toch beter staan dan de winterbandjes (mijn smaak dan hè) Maar mooie auto.
@ combe Kwestie van banden. De bandwangen van de banden om de ST velgen zijn te laag daarom vullen ze de wielkasten niet goed genoeg. Volgende set met hogere wangen nemen, ook voor het comfort. Deze velgjes zijn ook mooi maar de ST velgen gaan met de juiste banden beter staan. ( mijn mening dan he ). Is nog niks gezegd, wel bandenwissel gratis, radio doet het weet dus het gesloop heeft iig de keycode opgeleverd maar van een nieuw frame is nog niks bekend. Zal nog wel even duren ook. Groet, John Grey-ears
Update, Nieuw frame voor Kuga s inmiddels bij deaer, de 16e aril gaat ie er in. Hopen dat de rest wel heel blijft Groet, John Grey-ears
Kuga weer netjes http://www.facebook.com/photo.php?f...83715898.57440.100002274944082&type=1&theater Groet, John Grey-Ears
Vervolg schade Kuga, Factuur 6295858, 20-4-2012 Mijne heren, dames, Het vehaal lijkt nog een naar staartje te krijgen, vandaag kreeg ik bijgaande nota thuis gestuurd. Naar mijn overtuiging hoef ik niet op te draaien voor schade die door de dealer aan de auto wordt veroorzaakt. Ik ben dan ook niet voornemens bijgaande nota te voldoen. Indien Ardea Delft volhardt in de betalingseis voor het nieuwe radioframe zal ondergetekende de gemiste werkuren in contra rekeningbrengen. Dan zal ik voorts juridisch genoegdoening eisen voor de poging tot oplichting door het mij "zonder te melden" met een beschadigde auto het terrein van Ardea Delft pogen te laten verlaten om te voorkomen dat de schade veroorzaker (in uw communicatie "arie") in casu de dealer met de schade wegkomt. Dhr. Hoek(e) is van een en ander op de hoogte ik heb hem de 20e gesproken. Indien u niet inhoudelijk reageert op deze of mijn eerdere communicatie bent u deze klant kwijt, ik denk echter dat u het zover niet zult laten komen. U begrijpt ik ben laaiend. Met vriendelijke groet, John Kuin Delft Horror horror, Vrijdag was ik het zat (zonder geluid navi en telefoon in de auto) dus ik ben om 8.00 bij de dealer gaan staan om die code te achterhalen. De verloren tijd zou ik dan op het werk na 18.00 wel weer in kunnen halen. Omdat de code niet in de systemen stond/staat was het noodzakelijk de unit er even uit te halen. Met het nummer aan de binnenzjde van dat ding, zou de code bij Ford in Keulen opgevraagd kunnen worden. Duurt dat lang? Nee...half uurtje...ik...is goed. Nadat ik bij de auto kom de parkeerplaats afdraai, kijk ik op de middenconsole en zie ik dat boris brute botte bijl met zijn schroevendraaiers blijkbaar de console er uit geramd heeft met de schade tot gevolg. Let wel men heeft mij er niets van gezegd toen ze klaar waren, en mij zo weg laten rijden, Ik heb rechtsom keert gemaakt, de recepcionist laten zien dat dat er deze morgen nog niet op zat. Zonder enig discussie en excuus is toegezegd een nieuw frame te bestellen. Ik heb verder niets gezegd. Wel zo mijn gedachten. Wat zou er zijn gebeurd wanneer ik de auto savonds had opgehaald en de schade na enige dagen pas hebben gezien? Ik heb dhr. Hoek(e) (directie) ardea delft die zelfde middag even gesproken. Ik had hem bij aankomst op mijn werk gemaild. Hij zou de nodige stappen zetten. Overigens heb ik de code nog niet. Die zou worden doorgebeld. Ik hoop dat ze bij ardea delft zich realiseren, dat ik al 20 jaar Ford rij en meer dan 10 jaar mijn auto's daar in onderhoud heb, voor een waarde van meer dan 50.000 in twee topmodellen van het merk rondrij en jaarlijks enige duizenden Euro's achterlaat. Voorts ben ik vaste bezoeker en poster op het Ford Focus Forum. (grey-ears). Flabbergasted....zouden amerikanen zeggen. John Kuin Delft Verstuurd vanaf mijn iPad WOW! What happend??? Met vriendelijke groet, Chris Ruiken.
niet te geloven, om zo'n klant te behandelen en de relatie tussen dealer en klant op het spel te zetten voor een paar grijpstuivers (veel meer zal het de dealer niet kosten)
Onvoorstelbaar dit John De dealers van tegenwoordig zijn niet meer wat het geweest is iig, erg jammer en ze slaan de plank volledig mis, elke weer een koude douche ipv een lekkere warme. Ik neem aan dat het een misverstand is en dat het nu wel netjes opgelost gaat worden.... en dan er ook nog bijzetten: Door Arie gesloopt
De brutaliteit! Zwart op wit zetten dat het door hun is gesloopt en dan toch nog kosten bij jou willen verhalen.....moet niet gekker worden