Kentekenplaatomlijsting(achter) & brief aan Ardea Amsterdam

Discussie in 'Exterieur' gestart door Chicles, 5 mei 2012.

  1. Heerlijk, heel erg benieuwd naar de reactie maar ook vooral naar het gezicht van de persoon die dit als eerste leest!
     
  2. Wat een verhaal, heb het echt met een glimlach doorgelezen :D

    BEn benieuwd of er überhaupt een reactie komt.
     
  3. ga dit volgen hahah super actie
     
  4. Is dat trouwens altijd zo'n gezever met die kentekenplaathouders?
    Mijn Focus is nog maar één keertje bij een andere dealer geweest dan degene waar deze is aangeschaft, maar daar kreeg ik wel netjes een belletje of ze hun houder mochten plaatsen.
    (wat ik dan weer weigerde; mij maakt het op zich niet zoveel uit wat er opstaat, maar ik krijg een beetje de kriebels als ze het over het schroeven van een houderplaat hebben. Alsof ze zo een parker door je plaatwerk jassen)
     
  5. Er is overigens een hele goede oplossing voor die dealer neutraal is :thumbs:

    [​IMG]
     
  6. Ik zou het ook niet fijn vinden als de dealer mijn (Focusclub)kentekenplaathouder er af zou halen en de kentekenplaathouder van hun zou plaatsen. Als ik de auto weer ophaal na een beurt dan kijk ik direct aan de achterkant of ze de plaathouder niet stiekem hebben vervangen. Mocht dat wel zo zijn dan verzoek ik hun eerst vriendelijk om de plaathouder die op de :focus2: zat weer terug te zetten.

    Maar volgens mij vind de dealer het niet erg dat er een andere plaathouder er op zit, want ik kreeg bij de laatste beurt nog een compliment dat ze het leuk vinden dat ik een soort "liefde" (:schater:) had voor mijn :focus2: .
     
  7. Zo'n Focusclub houder is natuurlijk zeer neutraal en geen bedreiging voor
    hun handel;)
     
  8. Ik ben afgelopen week bij adrea geweest voor onderhoud ...en mijn focusplaten zitten er gewoon nog op :dance:.....
    ze hadden die er echt niet af hoeven te halen (dan hadden ze toch echt een probleem gehad),want het is mijn eigendom en ik beslis zelf wat ik er op zet......:baeh:
     
  9. Geweldig verhaal.... ik ben ook benieuwd naar de afloop!
    Aanpakken die hap (maar of dit dan ook echt de juiste manier is... ik weet 't niet.. vermakelijk is 't wel in ieder geval).
     
  10. Geweldig :thumbs:

    kijken wel (kentekenplaathouder)staartje dit gaat krijgen :schater:
     
  11. Ik zat alleen te denken:think: Ardea is wel sponsor, zou dat gevolgen kunnen hebben?
     
  12. Wat voor gevolgen? Is toch een privé gerelateerde zaak wat buiten de club staat.
     
  13. ja dat klopt wel, maar je weet nooit wat een dealer doet als hij weet dat je van de focusclub bent. Maar ik denk dat het inderdaad bij zo'n groot bedrijf wel mee zal vallen.
     
  14. Ik heb heel benieuwd naar de afloop!
    Maar staat de naam van de Ardea er op, of echt reclame?
     
  15. Als ik het goed begrijp dus van een zorgverzekeringsmaatschappij
    rijst gelijk de vraag of het een lease of eigen auto is, bij lease kan het in opdracht
    zijn, bij eigen...tsjaa, dat is al genoeg genoemd:mrgreen:
     
  16. #36 Chicles, 8 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2012
    Grote stilte. Geen reaktie van Patrick van Ardea. Dat vraagt om een mailtje:

    Beste Patrick,

    Allereerst wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat ik jullie bedrijf ervan beticht heb de naam van een Zorgverzekeringsmaatschappij te dragen. Wat navorsingen in enige classicistische woordenboeken heeft mij geleerd dat "Ardea Auto", in het latijn Zwevende dan wel Stijgende Auto betekent. Er lijkt dus wel degelijk goed over nagedacht. Dat ik het niet helemaal begrijp, zal ongetwijfeld liggen aan een tekort van intellectuele vermogens aan mijn kant. Maar beloofd, ik zal nooit meer zulke aantijgingen maken. Echt niet.

    Ter zake: op mijn mailtje van 5 mei j.l. mocht ik geen reaktie ontvangen. Nou heb je me niet getroffen als iemand die zich bezighoud met modernistische tijdverdrijven als de "pappiedag". Het kan dus zijn dat in plaats van het sturen van de mail je bezig bent geweest de vuilcontainers te doorgraven op zoek naar mijn verwijderde kentekenplaatomlijsting (wat goed scoort in Wordfeud of het wat archaïsche Scrabble). Of, en dat is mijn grote vrees, je de hele maandag doende bent geweest met met het wisselen van kentekenplaatomlijstingen. Dat dat het beantwoorden van de email in de weg staat heb ik uiteraard alle begrip voor.

    Laat niet onverlet dat ik nog steeds ontdaan ben van mijn authentieke Venrayse kentekenplaatomlijsting(achter). Wat mij zowel met boosheid als droefheid vervult.

    Gelukkig beschik ik over een stabiele persoonlijkheid, zodat ik dit weekend geen spoedconsult met een psychotherapeut heb moeten aanvragen. Echter, bij het aankaarten van dit kentekenplaatomlijstingsincident (wow, dat is punten scoren in Wordfeud) in de diverse social media, bleek een beerput aan diepgaand menselijk leed open te trekken.
    Dat leidt tot de volgende mogelijke speculaties:
    - Ardea heeft zich of laten verleiden, of is gedwongen om mee te doen in een groter complot van autodealers, waarbij het bijvullen van de ruitenwisservloeistof al genoeg reden is om de kentekenplaatomlijsting om te wisselen. (Het schijnt zelfs voor te komen dat ook de kentekenplaatomlijsting aan de voorkant verwisseld wordt)
    - Emails omtrent deze systematisch niet beantwoord worden om te voorkomen dat de bijkomende psychotherapeutische kosten van al dit menselijk leed niet op Ardea of andere dealers verhaald worden.
    - Of, ik nu moet ik helaas tegen mijn gewoonte in even in plat Amsterdams vervallen: Ardea heeft zoveel schijt aan andermans spullen, dat ze daar niet met hun tengels van af kunnen blijven. (Sorry, dat spijt me, dat had ik nou niet moeten zeggen.)

    De oplossingen heb ik mijn vorige mail al aangedragen. Maar voor het geval deze volledig is ondergesneeuwd in de overvolle mailbox met ontevreden kentekenplaatomwisselaars zal ik het nog even resumeren:

    - Mijn vorige, Venrayse kentekenplaatomlijsting wordt weer gemonteerd zonder rammelende parkers in de achterdeur.
    - Ik factureer jullie op basis van het aantal kontaktmomenten per duizend, waarbij ik plechtig beloof de snelheid te verhogen op mijn ritten naar Maastricht, om de contactmomenten te verhogen.
    - Jullie sturen mij een goede fles single malt westkust wisky en dan lullen we nergens meer over.

    Zoals altijd, nieuwsgierig naar je reaktie

    Deze keer dan wel met vriendelijke groet (dat soort momenten van zwakte heb ik wel eens)

    Ron van den Boogaard
     
  17. Sorry hoor ,maar vind je gek dat je geen reactie krijg. Als ik als ondeneming zulke emails zou ontvangen van ontevreden klanten zou ik ook denken, Hier maak ik geen woorden aan vuil. Je zat op het moment dat je het opmerkte in L'burg. Dan was een telefoonje beter geweest en zou je klacht in ieder geval netjes behandeld worden. Nu kan je dit wel vergeten.
     
  18. Douwe, hoe hij het ook omschrijft, in principe zou Ardea dan ook gewoon (al dan niet ludiek) moeten reageren, punt.

    Prachtige actie weer Ron!

    Om eerlijk te zijn hoop ik dat je niets van ze hoort, verheug me nu al op je 3e mail!
     
  19. Volledig met Mike eens :) uiteindelijk moet er ook nog wel eens gelachen worden!:)
     
  20. Als hier ook niet op gereageerd word, dan de kopie's doorsturen naar de
    directie van Ardea, ik bedoel....ze kunnen toch wel het fatsoen opbrengen om
    hierop te reageren, anders zijn ze hun functie binnen het bedrijf echt niet waard:thumbs:
     

Deel Deze Pagina