RS en een S14 hebben totaal 2 verschillende karakters inderdaad. Zelf ben ik ook een koppelrijder maar toch blijf ik dat hoogtoerige gevoel van een S14 geweldig vinden. Mijn senior heeft ook een S14 en afgelopen jaren aantal keer circuitdagen gereden met dat ding. En het circuit is DE plek waar een E30 M3 thuis is. Gefeliciteerd met je RS overigens
Hey welkom... Zat je ook niet op de lancer evo club ooit???? Morgen ga ik de RS uit laten op zolder bij de vroemdag....
Inderdaad, zit daar nog, maar post heel weinig. Morgen zal ik ook op Zolder zijn, weliswaar nog in rodage modus. Tot straks Twan.
Welkom! Mooie RS Die grijns gaat vast nooit meer weg, je wordt vast net als de Joker uit Batman als je niet oppast De M3 mag er ook zijn hoor! Die autogekte herken ik, de modelbouwhobby ook. Deels plastic, ander deel mixed media (resin en photo-etch). Schaal varierend van 1:87 (wel wat klein voor mijn geduld....) tot 1:12. Uitsluitend auto's natuurlijk En he, mijn broer is ook bakker.
Hey en weer veilig thuis.... Ging weer lekker vandaag op zolder... heb toch veel auto,s achter me gelaten met de RS... Veel reacties gehad ivm de knallen uit de uitlaat haha en veel vragen over hoe voor wiel aandrijving...
Oja heb je een pb gestuurd met 600 foto,s van vandaag.....U staat er ook div keren tussen gr twan Ik heb mijn pics in mijn topic staan
Twan, Carl, Vertel eens wat meer over zo'n trackday, hoe gaat dat ik z'n werk? Kan je met je ST ook een dagje mee komen doen?
Dank u wel. Modelbouw staat op laag pitje voor de moment wegens tijdsgebrek. 1:87 heb ik vooral uitsluitend zwaar vervoer. Resin heb ik nog nooit gedaan. Heb wel eentje liggen van de Pug 206 rally van Ieper (Snijers)
Dag Kaz, Je schrijft u gewoon in bij de desbetreffende organisator van de bewuste trackday. Sommige organisaties werken met open pitlane, sommige met shifts. Bvb groep 1 rijdt een uur en dan groep 2 een uur, dan terug groep 1 enz.. De meeste trackdays bedragen tussen 250 en 350 euro per inschrijving. Er zijn duurdere ook en soms vind je ze goedkoper ook. Duez-days bvb was altijd 185 euro voor een dag, maar niet met open pitlane, wel in groepen volgens uw kunnen. Groep A,B,C. Je moest u daar zelf in catalogeren, beginner, tracker of racer. Welke organistie waar ik zeer graag mee werk is trouwens een nederlandse. http://www.bmwcircuitclub.nl/ Laat u niet afleiden door BMW in de titel, ieder merk is welkom. Zeer toffe en correcte organisatie. Je kan daar ook wagens huren, ze werken ook met groepen. Als beginner is de trage groep een aanrader. Die wordt begeleid met pace cars van hun. Zo kan je op gemak aan circuit ervaring opdoen en de juiste lijnen leren rijden. Vroemdag op Zolder, dat is op uitnodiging dat je er kan rijden. De organisatie spreekt clubs aan om aan de wagens te geraken. Dat is dan het grootste deel van de dag met minder validen rond rijden. Als dank daarvoor, krijg je koffie, een broodje en stuk fruit ofzoiets en mag je de laatste uurtjes van de dag vrij rijden op circuit. Dit is geheel gratis uit dankbaarheid omdat we met die mannekes rond gereden hebben. Als er nog vragen zijn.
Hetzelfde hier. Het laatste model is alweer een paar jaar geleden gebouwd... Er kwam het bouwen van speakers voor in de plaats. Zo ook deze winter weer ben ik bang. Ook leuk De 1:87 is een Gulf Audi R8, zie http://www.amazing43.com/A43_2002/English/GulfAudiR8_1-87_Eng.htm Resin bouwen is leuk Snijers, rijdt die nog?
Ja hoor, rijdt nog steeds bij de top in België. Dit jaar heeft hij het wel moeten afleggen tegen Tjoen. Een van de mooiste filmpjes ooit van Snijers is dit en dan nog in de M3. Heeft toen trouwens de Manx rallye gewonnen http://www.youtube.com/watch?v=YkYx3mHSR5Y
Dank voor de info. Ik heb gekeken en het ziet er goed georganiseerd uit. Dit wil ik wel een keertje doen. De deelnamekosten lijken wel mee te vallen. Het is niet voor niets, maar je hebt wel een circuit zonder bestelbussen etc. en een verzekering tegen schade aan de baan. Nog wel wat vragen: hoeveel rijtijd heb je ongeveer op een dag? En hoe kijk jij aan tegen het hebben van een rolkooi? Het wordt aangeraden en ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar ja ik zie die kooi niet in de ST komen. Ik heb wel enige circuitervaring met geprepareerde rally-evo's en snap ook wel iets van lijnen, maar desalniettemin is een eerste keer in de beginnersgroep rijden waarschijnlijk wel een goed idee. Harder kan altijd, langzamer als het eigenlijk te hard gaat = schade. Filmpje van Snijers ; toveren met een M3!