De egr is softwarematig iets dicht gezet, er zit dus nog geen plaatje tussen. Het roeten komt waarschijnlijk dankzij de interne vervuiling van het blok. Ik had al eerder een verstuiver vervangen; toen viel me al op dat er behoorlijk veel koolaanslag aan zat. Dus ik denk dat de motor eindelijk een goed schoon brandt.... Het roeten is op dit moment al een heel stuk minder. Sowieso roet hij al stukken minder dan mijn vorige tddi
Dat schoonbranden is idd niet overbodig. De tank is weer bijna leeg, dus komende tankbeurt maar eens wat ultimate tanken. Vindt ie vast lekker
Hier het resultaat van de tuning. Het is 'slechts' 129pk geworden, maar wel met 357nm koppel Haha de mount Everest is jaloers op zo'n koppelkromme
Mooi verloop, had iets meer vermogen verwacht. Is dit herleid naar de motor (zo ja dan heeft de bak geen invloed meer namelijk)?
Volgensmij is dit teruggerekend naar krukas-waarden. Ik verwacht dat als ik hem over een paar maanden nogmaals op de bank zou zetten, dat het vermogen ook wel wat hoger uitkomt. Er zit namelijk behoorlijk wat koolaanslag in het blok, wat er nu pas uitgebrand wordt Niet vergeten dat het ooit een 100pk blok was hé