Zo hier gaan we even verder zoals voorgesteld mijn ST 225 Toen kwam er een RS spoiler binnen Spuiten van plastic delen mistlampen grill ed Rieger diffuser passen maken voor een ST225 fase 1 Toen de ramen laten tinten en de gespoten onderdelen en andere achterlichten monteren! zaten toch wat kleine pijpjes onder toen setje rioolpijpen gekocht Milltek focus RS cat-back Dan een Airtec intercooler er onder + RS500 Mountune filterbox en een eigen gemaakte pijp die nog aan het verbeteren dit ivm de LMM van een ST De luchtregelaarkap die boven de intercooler zit is overigens niet die van een RS Maar van een gewone focus zelf pas gemaakt zodat de luchthapper er gewoon onder past En sinds vandaag een iMap van Dreamscience en rijden op mod B+ 24-11-15 Zo na de upgrade van de RS500 Airbox Hebben we de custom intake pipe gemaakt gelakt en stickertje er op 4-12 Zo even verder weer een update aan de wagen Heb de onderste grill helemaal aan gort gezaagd! En dan even wat "kippen" gaas er achter geplaatst om naar mijn idee hem toch wat leuker te maken zat wel veel werk in om dat allemaal in orde te krijgen maar wat mij betreft gelukt Ook gelijk ff fatsoenlijke foto met de andere velgen er onder Update 20-12 Zo aangezien de tuning nu de originele turbo druk meter tot het einde drukt tijd voor een upgrade Een RS druk meter er in deze kan tot 1.8 bar
Je probeert wel best een map te kiezen die bij je auto past. Ik zie bv nog geen downpipe en sports cat/decat en dat zijn 2 mods die eigenlijk wel vereist zijn voor eender welke Mod map. Misschien heb je die mods al, maar je vermeldt het niet dus ik ga er van uit dat je ze niet hebt. Op een standaard ST met enkel intercooler, catback en airbox zou ik perf+ gebruiken of DSCI als je nog meer boost wil. Voeg een downpipe en sports cat/decat toe en je kan ModX gebruiken of een andere Mod map.
Ik denk dat dat wel meevalt zolang je niet gaan planken in hoge versnellingen bij lage toerentallen. Met een toekomstige vervanging rekening houden is idd wel niet onverstandig
Downpipe zit er onder... Word wel een beetje geknepen door momenteel nog orginele cat... Maar dat geeft niet programma wat iets hoger staat levert meestal meer brandstof op dus ga je enkel wat rijker lopen niks aan het handje mod x laat ik nog ff voor wat het is
Focus ST225 Blue power - intake pipe Zo na de upgrade van de RS500 Airbox Hebben we de custom intake pipe gemaakt gelakt en stickertje er op
Zo even verder weer een update aanpassing Heb de grill helemaal aan gort gezaagd! en dan even wat kippen gaas er achter geplaatst zat wel veel werk in om dat allemaal in orde te krijgen maar wat mij betreft gelukt Ook gelijk ff fatsoenlijke foto met de andere velgen er onder
Lekkerr bezig Dennis! Als ik jou hier eens in het mooie Zeeland in mijn binnenspiegel zie dan komt eerst die IC en dan de auto zelf haha. Vind het er altijd dik uitzien met een ubgrade IC erondee, maar waarom dat kippengaas? Komt wel weer een andere grille in neem ik aan?
Zo aangezien de tuning nu de originele turbo druk meter tot het einde drukt tijd voor een upgrade Een RS druk meter er in deze kan tot 1.8 bar
Je kunt de unit ook losmaken en je 'oude' wijzers plaatsen ziet er dan weer als 1 geheel uit. Op het engelse forum is er een how to van. Voor de rest lekker bezig
Wat doe je met de oude unit? Ik heb nog wel dezelfde naalden als de nieuwe unit voor in je teller unit.
Wel gaaf met die gril zo, ga je de bovenste ook op die manier doen? Is het niet wat om het merk van de IC op de IC te spuiten? En eigenlijk is het dan ook wel gaaf als je de IC buizen/slangen kan zien.