Ik had ook al nagedacht over dit.. Motorkap (fase2) Spatbord (fase2) en natuurlijk dan bijbehorende koplamjes. Voorruitverwarming heb ik al, en kabels van Zetelverwarming liggen er dus dat zal wel ok zijn in m'n GEM? Keyless entry en startknop is wel intressant daarentegen Mijne doet niet wissen als ik contact opzet :s
In Engeland is er persoon die van zijn fase I voorkant een Fase II voorkant heeft gemaakt, dus het is mogelijk Roy!
Je moet dan ook de voorbalk vervangen voor een Fase II, hier zitten je koplampen en bumper aan gemonteerd, waarschijnlijk moet je ook de bumperbalk en zeker de bumper ook vervangen. Dat vind ik niet mooi en leuk meer dan, dan koop ik wel een Fase II Focus. Het mooie aan het upgraden van de de binnenkant is dat je aan de buiten kant een Fase I hebt en interieur Fase II. Altijd leuk als je bij de dealer komt
Dat ze eens goed in hun haar krabben dan Hier is het ook soms zo, als ze het bekijken en dan op computer zeg ik dan wel dat ze moeten kijken bij dat of dat model
Hmm ik dacht tot het simpeler was.. enkel spatbordjes, motorkap en lampies. Die vogel zal dan dus niet opgaan M'n dealer had zich al vergist met de Ghia logo op de afdekking van de c-stijl, kzei : "Die moet ik ni, bij een een FoFo eind 2007 zitten die in spatbord :p Hij wist ni waar kijken..
Tevens kan je niet de normale Focus 2 fase 2 spatborden gebruiken. Deze sluiten niet mooi aan op de deuren doordat de vorm die in de deuren zit net iets anders is. Om een fase 1 om te bouwen naar fase 2 front heb je de fase 2 CC spatborden nodig. De CC heeft na de facelift dezelfde vorm deuren als voor de facelift. De CC spatborden sluiten dus wel netjes aan op de fase 1 deuren. De ombouw naar fase 2 is mijns inziens de moeite niet waard. Hier zijn dermate veel onderdelen voor nodig dat het al snel veel te duur wordt. Als je het echt goed wilt doen moet je dan ook de achterbumper, achterklep, achterlichten en buitenspiegels van een fase 2 plaatsen
zag vandaag een zwarte sedan fase 2 staan Freddie, vlak bij je, in Tzumarum, bij de fietsenboer voor.
Vandaag eindelijk de Fase II teller geplaatst en ging echt gemakkelijk. Staat echt een heel stuk beter alleen is het wel even wennen dat er nu een giga display in de midden zit haha en de teller zelf zijn ook wat kleiner dan de oude. Het inleren van de sleutels voor de PATS ging echt gemakkelijk, heb gelijk 2 nieuwe klapsleutels erbij ingeleerd die ik nog had liggen. Binnenkort nog de Fase II GEM module inbouwen, ben hier vandaag niet meer aan toe gekomen. Wil hierbij alle Kudo's aan Wilco toedoen voor het uitzoeken en de vele uren die hij hierin heeft gestoken om uit te zoeken Voor de rest zou ik zeggen, zie de foto's De oude Teller Tijdens het plaatsen Wijzers weer overgezet van de oude terug naar de originele en de Kilometerstand ff aangepast naar de juiste stand En dan het eind resultaat
Ja is echt een hele verbetering. Moest vanmorgen nog ff snel naar de sleutelmaker om de klapsleutels te laten slijpen. Heb er nu meteen 2 klapsleutels bij
Ziet er goed uit. ik ga ook opzoek naar zo 1 voor op mijn ST. Heb al wat ebay`s afgezocht maar vind alleen maar met een klein schermpje, en ik wil dan wel een groot scherm. Misschien moet ik eens langs wat slopen gaan.
Mooie Update Freddie. Ik moet zeggen dat een teller met een groot display wel erg mooi staat. Ik heb nu zelf een fase 2 teller met klein display maar deze zal hoogstwaarschijnlijk nog vervangen worden door een exemplaar met groot display. Een fase 2 ST/RS teller met groot display met snelheidsmeter tot 280 KM/H kom je gebruikt nagenoeg niet tegen. Deze tellers zal je bij een sloperij dan ook niet snel tegenkomen. Op Ebay staan deze tellers sporadisch te koop. Omdat deze tellers erg gewild en zeldzaam zijn ligt de prijs hiervan ook erg hoog. Ik heb er enkele weken geleden 1 te koop zien staan die uiteindelijk voor ruim €400,- werd verkocht.
Even een laatste reactie op JW, hmm dit is erg jammer, zo`n losse teller is dan ook niet te koop voor een ST? Is dit elektronisch niet aan te passen zodat ik alleen tellerplaten hoef te kopen?