1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn Blauwe Focus RS-II, nieuwtjes

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Sbro.nl, 27 jul 2011.

  1. mooie knikkers :rock:
     
  2. Mooie water beading :cool:
     
  3. Hebben jullie blauw water in Almelo?
    Ziet er mooi uit die beading:D
     
  4. dat is een hele mooie beading. ben trots op je ;)
     
  5. :wow: Dat zijn pas druppels! Nu moet ik eigenlijk mijn zonnebril op doen, maar het zonnetje is weg.. :lol:
     
  6. Speciaal voor jou genomen toen de zon net ff weg was :schater:

    @ de rest, Thx voor de complimenten :woohoo: ik ben er stiekem dan ook echtwel trots op na al dat werk :lol:
     
  7. Hoeft niet stiekem te zijn hoor:lol:
     

  8. van wat ik van de dames heb vernomen vonden ze het helemaal super! Nogmaals bedankt voor t taxi spelen ;)
     
  9. Vandaag is de :rs: voor de 60.000KM beurt geweest.
    Vanmorgen om 9.00uur netje de auto gebracht en nog ff aangegeven dat de gril met de roest aan de voorzijde niet behandeld moet worden met een spuitbus oid want daar ga ik niet mee accord.

    Vanmiddag rond 16.00uur werd ik gebeld dat ik de RS weer op kon halen. Alleen toen kwamen de maren :nocheer:

    Er waren ondanks dat ik 2maanden geleden al per mail heb laten weten dat de RS binnenkort voor een beurt moest en daar speciale olie en bougies in moeten, en ook vorige week vrijdag toen ik de afspraak maakte voor vandaag dat er speciale onderdelen in moesten waren er geen bougies op voorraad..........pff kijk daar kan ik dan ff heel slecht tegen, hoever van te voren moet je dat soort dingen dan gaan aangeven????

    Er slecht dus weer......, had ik dus toch zelf moeten bestellen, net als de olie, al hadden ze die wel op voorraad gelukkig. Al vind ik wat ik op de pijlstok zie nog er bruin voor nieuwe olie :nocheer:

    Het gaas in de gril moet beoordeeld worden door iemand van de lak inspectie van FordNL, maar ik kreeg te horen dat ik heel weinig kans maakte op een nieuw stuk gaas omdat het volgens hun van buiten af kwam (steenslag).
    In mijn ogen onmogelijk steenslag over de gehele onderkant van het gaas en de beide 3 hoekjes :loco:

    De radio die blijft nog steeds uit als je auto start dus daar hebben ze gewoon maar niet naar gekeken denk ik.

    Rammelde raam..........het zelfde.....niets aangedaan.

    Nieuwe software erop gezet was mijn vraag, ow is die er dan, geen idee of ze dat gedaan hebben kreeg ik te horen......


    Het goede nieuws is dat er geconstateerd is dat 1 van de parkeer sensoren iid stuk is en dat die vervangen word, onder garantie wel te verstaan.

    Ook ben ik blij dat ze de auto niet gewassen hebben, is een service die ze normaal doen bij een beurt, ik was alleen vanmorgen vergeten te melden dat ze dat niet moesten doen, was nog een beetje duf denk ik, gelukkig zagen ze wel in dat ik daar absoluut geen prijs op stel.

    Ook hoefde ik de beurt nog niet te betalen omdat die volgende week nog weer terug moet voor de bougies, dus een rekening specificatie heb ik nog niet.

    Al met al ben ik toch wel weer heel erg teleur gesteld in m'n dealer.....

    Oja klein detail nog, proefritje van vandaag was weer over de 10km heen.

    Wordt vervolgd....
     
  10. Jemig de pemig, ze willen ook maar niet leren:nocheer: Pfff wat een baggerservice! En waar waren deze keer zoveel km's voor nodig? Het inleren van de "nieuwe" olie?

    Kan me je teleurstelling goed voorstellen.....
     
  11. :nocheer: moeten die dealers nu eens niet in de leer bij Ford?
    Alhoewel... ook daar heb ik dan weer mijn twijfels over.

    Jammer dat ze zo slecht naar de klant luisteren, Simon.
     
  12. 'T zal niet zo zijn,ondanks je meldingen :nocheer:
    Maar 10 km rijden,nog nooit meegemaakt.
     
  13. 10KM rijden voor een beurt?
    Is alleen logisch als er inderdaad nieuwe software op staat.
    Anders volgende week terug, bougies erin vrolijk wegrijden en een andere dealer zoeken. Kunnen ze centen komen halen...
     
  14. anders kom je bij onze garage in onderhoud;) is nog dichterbij ook!:P
     
  15. Wie werken daar bij die dealer? :nocheer:

    Schijnbaar moet je zelf al het materiaal aanleveren.

    En 10 km voor een proefrit? :shock: :???:

    Als jouw dealer net als mijn dealer achteraf een e-mail stuurt met de vraag hoe je de gedane werkzaamheden vindt, dan weet ik het wel ;)
     
  16. Willen ze nog niet leren daar in Almelo. :nocheer:

    Stuk slechte service, denk dat strak maar richting Raalte ga voor onderhoud.
     
  17. Ik heb geen woorden....

    Door wie werd je geholpen Simon, Jos Haring?
     
  18. 10 KM kan natuurlijk echt niet, zeker als je wel een vermoeden heb hoe er mee gereden zal worden :roll:
    Jammer van zulke service. Klantenbinding is nogal lastig tegenwoordig.

    Wel las ik nog even je stukje van de :rs: al taxi! Super leuk dat je hier ook aan mee doet!
    Erg leuk de 2 foto's!
     
  19. Wat een dag weer, ligt het aan mij of wordt de service bij Ford steeds slechter?
    Of lezen we alleen maar de slechte verhalen?
     

Deel Deze Pagina