Netjes hoor en goed dat je het in een paar dagen hebt opgedeeld (ik krijg een auto eigenlijk niet in een dag af). Dat snoer-over-je-schouder gebeuren zit er al gelijk goed in. Misschien wel even die kabel iets strakker aantrekken; zo tikt ie alsnog tegen je lak aan
Dat is inderdaad glimmen zeg! Veel kleine krasjes e.d. weg weten te werken. Ideaal voor elke auto dus.
Ziet er goed uit De eerste keer is altijd een beetje wennen .. daarom ben ik vorig jaar eerst op de VW Lupo van mijn vrouw gaan oefenen voordat ik mijn Focus ging polijsten Maar na 2 auto's is het eigenlijk best simpel maar blijft een hoop werk.
Ziet er erg netjes uit! Werk je ook met een glaze? Dan word je kleur nog net wat voller! (Prime Lime oid) En wat voor wax ga je gebruiken? Geen mooiere auto dan een goed gedetailde auto Groeten Dennis
mooi resultaat Simon nog een tip: haal je kentekenplaat + houder er helemaal af, dan hoef je 'm niet af te plakken en kan je ook alles achter de plaat mooi schoon krijgen
Ik heb nog steeds geen zonnebril nodig... Maar ziet er waanzinnig goed uit Simon. Als je hier geen extra punten voor krijgt in Zandvoort dan weet ik het ook niet meer
Mooi glimmend weer!.. Zelf gebruik ik ''natty's paste wax blue'', een heerlijke wax voor zo'n kleur auto. Mocht je weer een bestelling doen bij Carclean o.i.d. zou ik die er zeker bij doen.
Kenteken gaat er niet eenvoudig af zit als ik het goed heb gepompnageld dus dit is voor mij nu de makkelijkste manier. Bedankt voor jullie reacties heren, ik ben er zelf ook zeer tevrede mee. Ik heb de volgende producten gebruikt: Auto gewassen met: Meguiars - Ultimate Wash & Wax Daarna goed droog gemaakt en ben ik na het afplakken met dappen begonnen. Bij de Dap zaten de volgende producten: Monello - Raffini Mezzo Polish, gebruikt met pad 2 (witte pad) Monello - Raffini Finale Finishing Polish, gebruikt met Pad 1 (groene pad) Hierna kan dus de wax erop, ik heb geen glaze oid tussendoor gebruikt, miss iets voor de volgende x. Meguiars - Ultimate Liquid Wax Handpad en uitwrijfdoek zitten in de verpakking erbij, is ook goed met de DAP aan te brengen, helaas had ik de verkeerde Pad besteld, de gele ipv de gouden Pad, dat is dus iets voor de volgende x en heb het nu dus met de hand gedaan wat btw zeer eenvoudig gaat met deze wax. Wel ff opletten dat je hem niet in laat drogen, dan gaat die er moeilijk vanaf. Het grote voordeel van de wax vind ik dat je niets hoeft af te plakken, je kunt het gewoon over kunststof en rubber heen smeren en laat absoluut GEEN witte strepen en-of vlekken achter. Mijn RS staat er nu weer super strak bij en ik ben zeer tevrede over mijn eerste keer echt poetsen. Nu heb je echt een nodig Tips, zoals de glaze of sealant zal ik zeker de volgende x in overweging nemen maar voor nu is de RS klaar voor de show over een kleine 2 weken in Zandvoort LINK, hier doet ook nog een bekende van het forum aan mee
Zou ik ook doen... Gebruik ik ook en is erg fijn aan te brengen en uit te poetsen.. Weet alleen niet of je deze per ongeluk over je rubbers kan smeren... En toch mis ik één belangrijke stap... En dat is kleien.. Dat is toch een hele belangrijke stap na het wassen en voordat je gaat polijsten. Nu denk ik dat je lak niet zo veel vervuild is, maar er komt altijd wel wat troep van af. En hoe gladder je basis is, hoe beter je glaze en wax beter houdt..
Ja ik weet het van het kleinen Dimitri, ook dat is een stap die ik er de volgende x bij ga doen, sorry had het nog niet vermeld in mijn verhaal hierboven. Maar zo zie je maar aldoende leer ik steeds meer, en idd mijn lak zal niet mega vervuild zijn maar ga het toch maar eens doen voor de winter, eens kijken hoe en of er verschil is. Iig bedankt voor je respons