Mijn 55watt set geeft ook een hele hoop meer licht. Het tast alleen wel mijn Angel Eyes lampen en UV coating aan. Die begint te bladeren dus kijk uit! Ik zit sterk te denken om andere koplampen te regelen met originele xenon of zelfs gewoon weer halogeen bakken erin te zetten... Bij de APK is het lichtbeeld ook altijd spannend met die dingen.
Omdat Pilot ook niet heilig is, en je betaalt er 4 of 5x zoveel voor als voor een Chinees setje. Zelf heb ik denk ik zo'n 40 setjes uit China laten komen de afgelopen jaren, en nog niet een keer problemen mee gehad. Ja de gozer waar ik het in 2008 had ingebouwd, had een kapotte lamp laatst, daar heb ik 2 nieuwe lampen voor geregeld.
Apk is bij deze koplampen geen probleem, heeft totaal geen strooilicht en het lichtbeeld is echt super strak. Ik heb met dit chinese setje gewoon ff pech, had in totaal 3 bij deze verkoper besteld en alleen mijn setje is ruk momenteel, die andere 2 zijn gewoon goed en geven ook goed licht. Ofwel het duurste setje van de 3 is ook de slechtste hahaha, de goedkoopste was 21,- en die werkt perfect bij Hanneke in de Escort
Vreten die dingen de reflectors van de lampen niet op? Bij de Fiesta van mijn ex heb ik de Morettes eruit gehaald omdat de refelctoren waren vergaan door het aftermarket xenon setje. Dit was geen goedkoop onkie donkie setje.
Heb er zelf projectors inzitten en de Escort heeft indd reflectors. Mochten die kapot gaan heb je voor 10,- weer een nieuwe koplamp op internet. Maar mijn eigen originele koplampen waren de spiegels ook van aangetast na een jaar met een pilot setje van 180,- dus ja.. Vandaar ook nu de AFL koplampen.
En deze doen het nog steeds Mike, alleen onlangs 1 pit moeten vervangen, die had de geest gegeven. Maar kan het beamen, in de 55W set zit inderdaad een bak met licht, zeker vergeleken met halogeen!
Dat is wel raar dat je minder lichtopbrengst hebt met xenon dan met de originele koplampen... Voorlichten met reflectoren zijn nog steeds het beste qua lichtopbrengst maar ik heb geen problemen met mijn originele spiegels en xenonset...
Zit er trouwens verschil in tussen de 3d of 5d skirts. wat zijn de finisnummers van de skirts voor een 5d hatch weet je dat toevallig ook. wil namelijk mijn huidige focus ook een st look geven
Whoehoe, mijn FoCom interface is eindelijk binnen Gelijk even geprobeerd in de auto om te kijken of ie werkt en dat doet ie tot zover. Morgen kan dus het Teller project beginnen, heb eentje met een groot display weten te bemachtigen en degene die ik al had, hou ik lekker als reserve (klein display) gaat hier dan ook alleen om de printplaat. Tevens een Fase II zekeringskast gevonden (GEM) mischien dat die er morgen ook meteen wel ingaat. Als dit gebeurd is, is alles Fase II uitgevoerd wat betreft het interieur. Het interieur De middenconsole Radio model (Ovaal) Teller unit GEM module Foto's volgen nog.
Wat eropzit: - Voorruitverwarming - Zetelverwarming - Keyless entry - Startknop (Waarschijnlijk nogal zaken)
Gaat voornamelijk om het "niet meer wissen" bij het op contact zetten van de auto als de ruitenwisser op sesor stand staat. Voor de rest indd Keyless entry, startknop en alarm. Voorruit verwarming had ik al.
Cruise Control zit er trouwens ook op, komt net in me gedachten Ikzelf zal die steken gewoon omdat het kan en later zien welke extra's ik wil toevoegen aan auto Maar Cruise Control, voorruitverwarming heb ik reeds al Startknop is trouwens verboden in België als je hem nadien moet toevoegen