Thnx! Ben er wel achter gekomen dat witte velgen erg snel vies worden. Heb ze wel in de wax gezet, dus het schoonmaken gaat wel snel. Thnx!
Heb een paar spulletjes gekocht om de motorruimte een opknap beurt te geven. Radiatorbeugels Engine spark plug cover VTEC solenoid cover Begin situatie, veel roestige bouten. na massa kabel ook maar vervangen, ziet er niet uit zo... Eind resultaat Een van de volgende dingen op mn todo lijst is het spuiten van kleppendeksel. Ik ga dan voor de zelfde OEM look door de deksel met rode wrinkle paint te spuiten.
Een van de wangen van de bestuurderstoel is niet meer zo stevig door het in en uitstappen. Om de recaro weer mooi strak te maken, moet het schuimstuk in de wang vervangen worden. Na wat zoeken op internet heb ik het onderdeel gevonden, maar tegen een absurd hoge prijs. Een Engels zaakje biedt ze aan op Ebay voor bijna 60 pond per wang. Vind dat wel erg veel geld voor een stuk schuim... Dus heb mijn zoektocht hervat en heb de importeur van Recaro gemaild en t bleek dat zij het onderdeel gewoon voor me konden bestellen. Deze week een telefoontje gehad dat ie was aangekomen Uiteindelijk was ik maar iets meer dan 30,- kwijt. Vind ik alsnog best veel voor een stuk schuim, maar heb me in ieder geval veel geld bespaard door 'm zelf bij de importeur te bestellen. De huidige situatie van de stoel. Niet echt een ramp, maar met het nieuwe schuimstuk worden de wangen weer mooi stevig en zal de bekleding daar niet meer plooien.
het is wel een mooi stukkie schuim dus de prijs van 3 tientjes vind ik wel meevallen. en je stoel weer mooi strak voor 3 tientjes vind ik echt een koopje
Dan moet ik daar ook eens ff contact mee opnemen om te kijken of ze nog schuimdelen voor mn rs turbo stoelen kunnen bestellen. Zijn de details die het hem doen. Goed bezig
Volgens mij was ie nog niet helemaal warm met die 0-100 sprintjes... Het kan dan wel een Honda zijn, maar dat is het ideale recept om een oliesnuiver te krijgen (wat Honda niet vreemd is) En wat minder "hoonen", liefst helemaal niet is ook beter voor de auto en voor je 0-100 tijd. Maar nog steeds een dikke bak.