Wat is je nieuwste aanwinst?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rinkel
  • Startdatum Startdatum
R

Rinkel

Een topic dat ik hier nog niet heb gevonden, maar wel op diverse andere fora zag en dat leek me hier ook wel nuttig:

Dus: Wat is jullie nieuwste aanwinst?

Ik zal beginnen.

Een kabel besteld om de stuurwielbediening op mijn aftermarkt radio te laten functioneren :)
 
Mijn nieuwe aanwinst is mijn Samsung Omnia :D !
Gisteren binnen gekregen....

En omdat mijn ASUS C90S is gejat vorige week heb ik
volgende week weer een nieuwe aanwinst, het wordt dan
de MSI GT735 (H)
 
:D leuk topic

ik heb vandaag een Ivana dopsleutel set gehaald 8)

mijn oude dopje 10 was helemaal gaar :lol:
 
Heb vandaag mijn slotbouten binnen gekregen die ik via marktplaats heb gekocht! Nu zaterdag de velgen nog.
 
Dragunov zei:
Bij Ford besteld of bij leverancier van je radio?

Geen van beide ;) Via een auto media zaak.

Mijn nieuwste aanwinst:
Schade aan de focus :(
Gelukkig heeft de dader zich wel netjes gemeld. Is vannacht gebeurd, dus vandaag bij daglicht eens even beter bekijken.
 
Een nieuwe elektrische tandeborstel :lol:
Ouwe had het deze week begeven :cry: :cry:

Heel binnenkort komt er een grotere uitgave:

Een nieuwe :ford: erbij 8) 8) 8) 8)
 
Een Ford Granada in de schaal 1:43

244a_1.JPG
 
Een nieuwe xdoos 360

Heb gisteren mijn oude en half overleden xdoos 360 verkocht en met 50 euro bijleggen een nieuwe gekocht.
Die start tenminste de eerste keer gelijk op en de dvd drive gaat ook gewoon open als ik het zeg :lol:
 
Sven zei:
Een nieuwe xdoos 360

Heb gisteren mijn oude en half overleden xdoos 360 verkocht en met 50 euro bijleggen een nieuwe gekocht.
Die start tenminste de eerste keer gelijk op en de dvd drive gaat ook gewoon open als ik het zeg :lol:

Gewone 360 of de Elite uitvoering?
 
gewone, had al een hdd en ik sluit hem nu aan met hdmi, dus ik hoefde niet duur te doen.
 
ik download ook wel veel demo's maar ik gooi ze er ook weer af.
Als ze goed zijn dan koop ik het echte spel wel.

Heb net red alert 3 besteld.
En ben nu cod5 world @ war multiplayer beta aan het downloaden.

En ik ga denk ik ook maar zo'n momentsleutel halen.
Ideaal om je wielen mee vast te zetten.

Je kopbouten zou ik er niet mee doen, daar zou ik een betere variant voor gebruiken.
 
Afgelopen weekend heb ik de carkit van de vorige eigenaar uitgebouwd, een THB Bury UNI (http://www.beslist.nl/elektronica/d0000199092/Vodafone_4163001.html). Daar komt Parrot 3100 (black edition) bluetooth voor in de plaats. Ook heb ik daarbij een ISO verloopkabel voor de radio (6000 CD) besteld.

Verder heb ik voor de foto hobby een aantal spullen besteld bij http://www.dealextreme.com/ . Voor weinig geld kun je leuke dingen bestellen voor redelijke algemene dingen zoals een omnibounce of USB cardreader.
 
laptop

heb net 2 laptops gekregen(legaal) is van een bedrijf geweest hadden ze over heb vriendelijk bedankt gezegd :lol: :lol: .

en ben met mijn andere aanwinst nog bezig zien jullie tzt wel verschijnen
 
Afgelopen weekend een andere 2e auto gehaald, Fiat was toch niet zo'n
succes, heb nu een rode Subaru Justy of Suzuki Swift, het is maar net
hoe je het zien wil :wink:

justy001.jpg


justy002.jpg


justy003.jpg
 
Een setje Focus RS velgen met banden voor (vind ik) niet duur:P alleen nog ophalen :? in engeland
 
Terug
Bovenaan