De Prijzen zijn 219.38 bruto ex voor de rechtse(langste) 161.66 Bruto ex voor de linkse(kleine) Dit is exclusief 19% btw Het totaal bedrag hiervan heb ik nog 20% korting gekregen via mijn werk Zijn geen goedkope jongens p.s. dit is ex montage want dat heb ik zelfs gedaan.Je moet zoiezo de langste aandrijfas eruit hebben want anders krijg je voor geen mogelijk heid de kleine as eruit.Omdat in deze as die een borgveer zit die in de as de bak in gaat.Je krijgt deze tenminste bij mij er voor geen mogelijkheid eruit. Deze prijzen kunnen mischien wel hoger of lager uitvallen bij jou automaterialen zaak in de buurt.Dat zou je dan even moeten gaan informeren. Succes ermee.
Is Prima hoor....We horen het binnenkort wel als het over is. Heb je de auto al op de brug gehad trouwens?zit er veel speling in je assen?
Informeer ook eens op de sloop, kan je een hoop duiten schelen ;-) Heb ik toen voor mijn RS2000 ook gedaan. De complete as was goedkoper dan enkel de homokineet zelf! En met die complete as was ook helemaal niets mis mee! Maar idd eerst ff checken of er speling op de as zit, voordat je 'm onnodig gaat vervangen!
Dat is een soort flexibele koppeling die er voor zorgt dat de de aandrijfas en de as aan je wiel kunnen "knikken". Zodat je dus kan sturen en toch je voorwielen kan aandrijven. Hier zie je de hoe het principe is, maar in een auto werkt dit met kogels
okeej ik kon het princiepe wel van mn technisch LEGO nog, maar ik wist niet dat ze dat bij een auto een homokineet noemden". hartstikke bedankt voor de info Bas
Ik heb het ook pas geleerd toen ik mijn escort RS2000 ging rijden. Helaas heb ik daarmee mijn autokennis opgekrikt, had iedere keer weer een nieuw probleem (en daarna weer de oplossing en wat kennis extra ;-))
jah, sinds ik de focus heb, heb ik wel veel bijgeleerd, maar dan meer van de elektronica enzo, de buitenkant doe ik altijd samen met de monteur, dus in princiepe kijk ik toe en doet hij al t werk