Z'n vrije tijd? Dan gaat 'ie op vakantie!!! Zeg Gijsbert, ik kan je bijdrage altijd wel waarderen, maar niet pushen hè? Ik kan niet wachten tot het vrijdagmorgen is Gert jan!!! Gelukkig is het dan droog, dus geen gekloot met dekzeilen en zo!!!
nou gertjan, zijn je collega's niet jaloers op deze klus, want dit zal je denk wel niet meemaken in de tijd van de baas zeker niet bij een auto van die leeftijd. iig heb ik niets meer dan alleen maar respect voor het werk en je inzet wat je er in steekt echt een prachtwerk
ook zakelijk hebben we soms deze klussen een jaar geleden deze GOLF1 GTI klaar gemaakt. http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,40876 en dan iets naar beneden scrollen en kijken bij : Unfallinstandsetzung Golf I GTI Bj. 1983 (Erik) een week na de vakantie komt er nog een golf1 waar een nieuw binnenscherm in moet en over 3 maand nog een hele oude 5serie die strak gemaakt en gespoten moet worden dus af en toe hebben we wel restauratie werk
Zo hee, die Golf was ook een mooi gatenkaas! Prachtwerk hoor! @Koos; houd je de auto in dezelfde kleur of wordt het heel anders?
en hij is KLAAR eerst het gat dicht gelast daarna de kabelboom lipjes er aan gemaakt met 1zijdig puntlassen ook achter de achterklep/achterruit rand afgeslepen en in de primer bij de achterlichten ook afgewerkt hij staat KLAAR
Volgens mij heb ik die Golf gezien vorig jaar... Of was dat een andere die daar toen stond? Die bmw heeft zo ook wel wat met al die kleurtjes. Nou Koos, ff 2 weken bouwen en dan issie af
Ja ik hou het allemaal niet bij GJ, je hebt zoveel bakken daar staan. Heb je toevallig ook een linkje naar dat cabrio project?
hahaha, hoef je niet bang voor te zijn Jochem! maar ik ben wel om 8.00 uur bij hem op vrijdagochtend. Trap de 320d aan om 6.00 uur! Geen tijd te verliezen (en ik moet ook nog werken vrijdag )
Succes vrijdag! Lijkt me heel lastig om nog te moeten werken als je weet dat er een mooie klus op je staat te wachten in de garage....
tja, daar ben ik al aan gewend. Ik heb nog wat andere omstandigheden waardoor de planning doorloopt tot in ieder geval 2014. Grofweg de planning: 2011: auto op de bok en kaal maken 2012: motorruimte, kofferruimte en bodem stralen, in de epoxylak, naden kitten en wellicht al spuiten? 2013: onderdelen opknappen onderstel vernieuwen, nieuwe motor opbouwen 2014: montage en proefloop 2015 en verder: RIJDEN!!!!!!
netjes werk gertjan, maar heb ik nog een vraagje is een oude auto nou makkelijker op te lappen dan een nieuwere auto? als je naar die golf bijvoorbeeld kijkt, lijkt het erop dat ie simpeler is gebouwd dan bijvoorbeeld een focus mk1
klopt wel een beetje een mk1 is ook nog vrij simpel te repareren de modernere auto's zijn van een ander (lees harder) staal soort gemaakt en hebben meerdere lagen over elkaar bv. koos zijn bmw heeft een binnen en een buiten kokerbalk tegenwoordig hebben ze het in 3 of soms 4 lagen bv de vw passat heeft er een HARD stalen pijp in zitten