Ik heb in diverse topic's gelezen over uitlaatsierstukken (al dan niet gelast). Ik ben al een tijdje op zoek naar een kwalitatief goed product, maar de meeste die ik tegen kom zijn van de ''autostyle'' kwaliteit. Laser en Devil maken bijvoorbeeld geen sierstukken meer Zijn er mensen met voorbeelden ?
Tsja, ik vind die niet zo.... Je ziet echt dat hij onder de bumper vandaan komt. Om de bumper eventueel aan te passen zou ik niet erg vinden. Ik denk overigens aan een ovaal eindstuk ...
Zoiets mischien?? is wel via een autostyle boekje besteld, maar is dik staal en lijkt zwaar verchroomd, deze zit er bij mij nog steeds niet onder, dus kan je nog niet vertellen wat hij in de buitenlucht doet, iig roest hij niet bij het stilliggen Overigens is dat binnendempertje gewoon naar binnen te slaan of zelfs te verwijderen :wink:
sierstuk heb onder die van mij 2 stuks van ms designe even in mijn topic kijken dan zie je ze wel staan prima kwaliteit je kan ze zelf op je eigen gewenste manier eronder zetten onder de bumper of verder op de uitlaat.
In ieder geval qua model wel ! Ziet er netjes uit ! Seat heeft zoiets ook in de folder (als seat accesoire).... Zal ook eens bij EPS (uitlaten.com) informeren
Geen roest, wel corrosie. Roest is een bepaalde manier van corroderen. (zo kan je motorblok ook corroderen maar niet roesten ;-)) Maar daar zul je daar bij je rvs-uitlaat geen last van hebben, gezien de omstandigheden die nodig zijn om rvs te laten corroderen
De laatste keer dat zoiets bij mijn opleiding is besproken (1996) kreeg je haast de doodstraf als je zij dat iets roeste, dus idd roest is de in de volksmond genoemde term, deze is dus eigenlijks fout en moet je zeggen dat iets corrodeerd. Dat is net als RVS, vrij vertaald in de volksmond: Roest Vrij Staal, is ook het verscheuren van je diploma waard :wink: officieel is het: Roest Vast Staal, maar ook hier gebruiken ze de term roest ten onrechte..........terugdraaien kan toch al niet meer
Ik heb zelf een sierstuk gemaakt, stuk RVS pijp, goede diameter en na een ochtendje polijsten..... was dit het resultaat: Zaterdag begonnen aan mn uitlaatsierstuk. Ik had bij de lokale staalboer een RVS pijp van 25centimer lang en 7cm diameter laten zagen, speciaal voor deze klus. Eerst hebben we de oude uitlaat weggeslepen, daarna de nieuwe op maat gemaakt, doormiddel van de spoiler eraf te halen en helemaal mooi te passen Daarna hebben we hem afgeschuurd, de randen schuin afgewerkt, zodat we een mooi rond randje kregen en helemaal gepolijst, althans het stuk wat zeker in het zicht komt. Daarna hebben we de spoiler erweer ff opgedaan, toen hebben we hem helemaal goed op zn plaats gehouden, ff gehecht met een lasrupsje Daarna hebben we hem helemaal rondom afgelast en hebben we de spoiler weer op de auto gemonteerd En zie hier t resulaat: Ik ben er zelf heel content mee! het doet in iedergeval zijn werk en dat is zorgen dat de spoiler heel blijft en niet wegsmelt.
Handig schuurtje :wink: maareeeeh, flexen terwijl je auto erachter staat??? Wel een monnikenwerk...maar het resultaat mag er zijn. @AquaFocus: T-rex maakt meer modellen: http://www.autostyle.nl/productfind...=3380&searchfor=&latest=False&universal=False Helaas voor jouw is het wel Autostyle