1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2.5i 20V 305pk Tuning Focus RS 2

Discussie in 'Performance' gestart door JeffreyP, 5 dec 2015.


  1. Het gaat mij er niet om waar de tuner zich bevindt, maar wel om de specialiteiten die zij onder zich hebben. Kijk, een foutje is al snel gemaakt dat is menselijk en Fasttech zal dan ook direct alles erraan doen om dit te kunnen herstelllen.

    Dat verhaal over die samenzuigende inlaatbuis hebben ze van geleerd omdat bij de eerste benadering dit al direct aangekaart werd dat deze vervangen moest worden. Het Fasstech / BR-P verhaal speelde zich ook eind 2013 af. Losgezien van hun portfolio geloof ik echt dat die mannen het kunnen omdat jij en Lars en ook naartoe gaan met jullie spul. Dat is ook net weer even allemaal anders dan normaal..
     
  2. Ga heen waar je het beste gevoel hebt. Zoals anderen al zeggen als je gaat zoeken lees je van elke tuner wel "horrorverhalen".
    Maar met de upgrades die jij wil toepassen, is een tuning op maat wel aan te raden.
     
  3. Even hier het stof af blazen.

    ik ben momenteel bezig mijn rs gedeeltelijk op nieuw op te bouwen. En nu loopt dit project bijna ten einde en wil ik de rs tuning op maat geven. Nu ben ik bekent met verschillende tuners.

    Nu kom ik uit de omgeving Twente zoek het het liefste dicht bij huis. Rond de kerstdagen al even contact gehad met fasttech maar nu lees ik hier weer verhalen waar ik niet blij van word. Wie kan er hulp bieden. Nu zijn de berichten van 2016 dus misschien is er nu veel veranderd
     
  4. #44 R.Zwiers, 20 feb 2022
    Laatst bewerkt: 20 feb 2022
    Ik ben afgelopen zomer bij vandrieperformance in Emmeloord geweest met m'n eigen vers herbouwde st150. Erg kundige man, van z'n hobby z'n werk gemaakt. Ik was er erg tevreden over en zelfs na de dag dat die met de tuning is bezig geweest (op maat ook). Kon ik terecht bij hem voor vragen/advies mbt tuning.

    M'n fiesta is nu stage 4 getuned(gesmeed blok(hogere compressie zuigers), nokkenassen, klepveren, kop gepolijst/geflowd, uitlaat en inlaat). En ga als ik turbo ga zeker weer naar hem toe.

    Ook na eerste tuning zat de "pops and bangs" precies op het toeren gebied waar ik 100 reed. Maar dat paste die zonder gedoe aan. Kon gewoon direct langs komen en leuk gesprek weer gehad. En ff besproken compressor of turbo

    Tis niet in de buurt maar moet er wat voor over hebben. Kwamen zelf mensen uit België naar hem toe. Check hem eens
     
    Rvkasper vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina