1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

trekhaakbedrading

Discussie in 'Electronica' gestart door dennis 16v, 26 sep 2011.

  1. had een vraag, weet dat er al 2 topics over zijn maar kom er nog niet zo goed uit.
    heb een trekhaak van de sloop gehaald en meegekeken en geholpen eraf te halen.
    de trekhaak krijg ik er wel onder dat word denk ik geen probleem.
    maar de bedrading, heb alles opgeschreven van welke kleur bij welke.
    nu heb ik vanm mijn koffer gestript en de bedrading bekeken, heb ik gewoon andere kleuren dan die focus op de sloop???
    dus nu mijn vraag heb een 7 polige stekker, welke kleur moet op welke, kan iemand mij evt een foto laten zien van zijn bedrading aansluiting in de auto gr dennis
     
  2. Wat is het bouwjaar en welke carrosserie vorm heeft de auto?
     
  3. Zijn de connectoren niet meegekomen dan? Ik dacht dat die gewoon plug & play (pray) zijn.
     
  4. t is een fofo hatch van bouwjaar 2000.

    en ze hadden de bedrading verbonden met snel verbinders tussen de draden.
     
  5. hoi jp de draden in de contactdoos bij de trekhaak zitten er al in, moet nu weten in de auto op welke kleur ik ze moet verbinden
     
  6. meten is weten ;)

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  7. ja dat snap ik ,maar electra :shrug: ben ik een leek.
    ga de draden met snelverbinders op de draden aansluiten.
    moet ik dat voor of na de stekker doen.
     
  8. mag slotje op, alles zit eronder en werkt.
    had alleen een verdeel stekker gehaald , hoefde dus helemaal niet met snelverbinders :cool:gr
     
  9. Heb je misschien foto's van het eindresultaat? Dan kan je misschien er anderen ook mee helpen;)
     
  10. nee sorry geen fotos maar kan wel een beschrijving maken, van hoe ik t gedaan heb.

    maar die vind je hier ook in het forum. enige verschil was dat ik een trekhaak van de sloop had gehaald en de draden in de kofferbak doorgeknipt waren. deze wou ik weer met snelverbinders aan de originele bedrading verbinden. maar wat uiteindelijk beter was is een nieuwe stekker halen die druk je in die module in de auto (soort splitter) en dan de kleur en nummers volgen op het papiertje voor de contactdoos (ook nieuw kabel was 27 euries). geen geknip in draden dus betere verbinding. ben nu blij met t resultaat. gr dennis
     
  11. Blij dat je geen snelverbinders hebt gebruikt, op de lange termijn gegarandeerd
    voor storingen...is echt gewoon bagger die dingen;)
     


  12. helemaal mee eens!!

    Er zijn maar 2 goede manieren..
    originele stekkers of solderen..

    goede keuze geweest :cheer:
     

Deel Deze Pagina