Nee, geen veren bij deze. Maar ik heb in het verleden een auto met goede verlagingsveren gehad (-30mm) en daarbij merkte je nagenoeg geen verschil in rijcomfort. Tussen mijn 205 winterbanden en 235 zomerbanden daarentegen ...
Er komt toch een 2e versie. Als ik de telefoon er iets scheef in schuif wordt de volumeregelaar ingedrukt, niet handig dus als ik muziek wil luisteren. Nieuwe versie is al getekend met uitsparingen aan de zijkant waar de volumeknop in valt. Tevens wat extra randjes afgerond, gewoon als nettere afwerking.
Even deze 2 topics hier toevoegen, blijft alles overzichtelijk voor mezelf. https://www.focusclub.nl/index.php?threads/uit-versnelling-springen.120131/ https://www.focusclub.nl/index.php?threads/ventilatie-sluit-vanzelf.119664/ Auto afgelopen zaterdag bij de garage achter gelaten om bovengenoemde punten onder garantie te laten verhelpen. Een razendsnelle Citroen C1 als leenauto meegekregen met een brandend motorstoring lampje. Vind de oplossing wel vindingrijk
Auto vanmorgen gehaald, alles is geregeld. Ventilatie blijft netjes open staan (was een knopje van de schuif binnenin afgebroken), hoekje van de bumper zit weer vast en het start stop systeem werkt weer (accu is vervangen). Wat betreft het uit de versnelling springen konden ze geen gekke dingen vinden maar mocht het probleem blijven of de versnellingsbak gaat echt kapot zou het opgelost worden. Al met al ben ik weer hartstikke blij mijn auto terug te hebben
0-100 in 3 werkdagen, geluid van een grasmaaier (vermogen ook denk ik) en alle snelheden boven de 80 gaan gepaard met een oorverdovend geluid. Radio zit er denk ik in als opvulling want die doet geen klote boven de 80km/h.
Haha, was een retorische vraag hoor Ik maak dagelijks in een C1 m'n woon-werk kilometers dus ken het verschil met de Focus. Overigens trekt hij best vlot op hoor, 100 is maar 1x schakelen
Een collega rijdt een 2018 C1, die rijdt nog niet heel slecht. De leenauto was van 2007 en die 10 jaar verschil merk je echt goed.
Leenauto ook, waarschijnlijk volkomen afgeragd en afhankelijk van het bedrijf wta hem meegeeft vaak minimaal onderhouden want het moet zo min mogelijk kosten.
Uiteraard, zoals je op de foto kan zien is het motorstoring lampje gewoon met stift weg gekliederd dus het onderhoud zal inderdaad van hetzelfde niveau zijn
Ik zou bij mijn focus wagon de software ook wel willen laten upgraden, wie zou dat voor mij kunnen doen? Wat is Scandinavische verlichting precies?
Voor de software kun je terecht bij antig01 of Dutchguy. De Scandinavische verlichting houdt in dat de verlichting altijd aan is, ook overdag. Dit is verplicht in (ik dacht een aantal) Scandinavische landen, vandaar de benaming. Helaas kreeg antig01 deze uiteindelijk niet werkend bij mij dus die moet ik ooit nog eens laten doen door iemand anders.