M
Matiscus
Beste leden,
Ik ben opzoek achter een andere sportuitlaat.
Nu heb ik eentje van skytune, dat zowel de middendemper als de einddemper vervangt. Maar omdat die middendemper al terug begint te scheuren en de sound toch niet is wat ik zou willen zou ik een andere willen. (Heb overigs al gemaild met skytune en de uitlaat wordt wel nog gemaakt onder garantie)
Nu heb ik ook mijn vraag gesteld aan skytune, en die zou mij een niet gekeurde open uitlaat kunnen plaatsen maar 400 euro enkel met een open einddemper. Maar aangezien ik al twee gescheurde dempers gehad heb van de drie, twijfel ik enorm...
Nu ben ik nog eentje tegen gekomen van het merk bastuck.
Deze zijn kant en klaar voor de 1.6... Deze kost echter wel 900 euro.
Nu is mijn vraag is die zijn geld waart? En is dat wat kwaliteit?
Liefst zou ik een milltek hebben, maar ze maken helaas enkel uitlaten voor de ST.. En heb een mail gestuurd en ze zijn niet van plan een te makenvoor een 1.6..
Weet er iemand nog merken die eventueel een maken voor de 1.6?
Of ervaringen met bastuck?
Bedankt!
Ik ben opzoek achter een andere sportuitlaat.
Nu heb ik eentje van skytune, dat zowel de middendemper als de einddemper vervangt. Maar omdat die middendemper al terug begint te scheuren en de sound toch niet is wat ik zou willen zou ik een andere willen. (Heb overigs al gemaild met skytune en de uitlaat wordt wel nog gemaakt onder garantie)
Nu heb ik ook mijn vraag gesteld aan skytune, en die zou mij een niet gekeurde open uitlaat kunnen plaatsen maar 400 euro enkel met een open einddemper. Maar aangezien ik al twee gescheurde dempers gehad heb van de drie, twijfel ik enorm...
Nu ben ik nog eentje tegen gekomen van het merk bastuck.
Deze zijn kant en klaar voor de 1.6... Deze kost echter wel 900 euro.
Nu is mijn vraag is die zijn geld waart? En is dat wat kwaliteit?
Liefst zou ik een milltek hebben, maar ze maken helaas enkel uitlaten voor de ST.. En heb een mail gestuurd en ze zijn niet van plan een te makenvoor een 1.6..
Weet er iemand nog merken die eventueel een maken voor de 1.6?
Of ervaringen met bastuck?
Bedankt!
zal dit nooit gebeuren. Voor de fiesta 1.0 ecoboost hebben ze er dan weer wel
1.6 Ecoboost. Het motorblok is (vrijwel) hetzelfde, maar dat is dan ook alles. De Milltek uitlaat van een Fiesta ST150 past ook niet op een
2.0 16v.