Mijn 1.5 heeft nu ook alweer een tijdje de 182 versie. En hij is zeker wel rapper dan de 150pk. Maar een racemonster is het zeker niet. En ook auto's genoeg waar je van verwacht dat je ze makkelijk aankan pakt anders uit. Ik denk dat de standaard software gewoon zo is. Onder de 4000rpm is het gewoon niet veel. Ook met 182pk niet
Ja dat hoor ik bij mij ook iets meer sinds de Turbosmart erop zit. Echter hij pakt wel sneller op na doorschakelen.
Bij mij is het echt heel hard. Net alsof de klep te strak staat en niet opent. Weet het niet anders te beschrijven. Voor mijn gevoel is hij nu wel sneller
Volgende week vrijdag gaat de auto naar Martens in Zevenaar om de solenoid te vervangen. Prijs valt me echt mee 2010734 € 93,- en €45,- montage.
Ook daar weer 2 opties voor, vóór 30-01-2012 is het de 1820748 en die kost 153.67. Maar ben benieuwd of het gaat helpen.
Ja ik ook Anton... Morgen even de map sensor. Iemand bij Martens had ook al recirculatieklep kapot gehad en vervangen door aftermarket. Dus mijn vermoeden is dat de Turbosmart niet goed is. Speed Equipment heeft mijn filmpje doorgezet naar Turbosmart
[MENTION=3422]antig01[/MENTION] Kon jij jouwe verstellen? Turbosmart zegt dat ik hem losser moet draaien... Maar ze weten niet of de klep wel met de Focus werkt omdat hij voor de Fiesta ST is.
Dat dacht ik dus ook maar Turbosmart zelf zegt dat ze allemaal te verstellen zijn... Hij staat te strak nu waardoor hij dus (bijna) niets doet Citaat: The cap works just like our other valves - That is, clockwise will tighten it & anti-clockwise will losen it. It may be worth getting him to losen it by turning it anti-clockwise 1-1.5 rotations and see if that improves it...