Roest onder portieren en achterklep.

Discussion in 'Exterieur' started by dB, Nov 7, 2007.

  1. Normaal altijd wel, omdat ze altijd goedkoper zijn dan kinesis in wateringen. maar bij de ford in loosduine zeide ze dat ik toch naar wateringen moest. Dus daar ben ik geweest.
     
  2. Ben bij Kinesis in wateringen geweest.

    Normaal kom ik altijd bij wilton op de binckhorst. hier is de auto ook gekocht.

    Wat mij ook erg stoort is het ford logo op de achterklep. deze is behoorlijk verweert ofzo. Misschien eens een nieuwe strip erop zetten.
     
  3. Je bedoeld de kofferbak strip me het logo erin.
     
  4. Ja dat bedoel ik. is toch altijd dat het logo aan het strip vast zit?
    Bijmij is dit wel het geval
     
  5. Ik dacht dat het logo ook wel apart te vervangen was maar weet ik niet zeker.
     
  6. Ik lees nu steeds meer van die verhalen, ik zal die van mij ook eens goed gaan bekijken. Ben er bang voor wat ik tegen ga komen :-(

    Met actie voeren, zal ik zeker meedoen, al is het maar om de mede clubleden te helpen!! :waveto:
     
  7. Dus k ben niet de enige.

    Kunnen we niet en keer met z'n allen naar ford nederland rijden dan?

    Hoe meer mensen hoe groter de negatieve reclame zo moet je maar denken, en daar zitten ze niet op te wachten.

    Gr dB
     
  8. ja, een meeting bij ford NL voor de deur ;-) En het liefst nog op een werkdag :P

    Is idd wel een idee, maar niet haalbaar denk ik...
     
  9. wie niet waagt wie niet wint toch...
     
  10. ik ben voor ! kom maar op wij als consumenten moeten laten zien dat er niet met ons te sollen valt :twisted:
     
  11. heb even gekeken op de site van het tv programma kassa.
    hier is een contact formulier waar je een klacht kwijt kunt.
    dus mensen allemaal zo veel mogelijk invullen, dan hebben we de meeste kans.

    ik wacht nog op een reactie van ford nederland, en als dit negatief is vul ik meteen het formulier in :lol:

    hier de link
    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main_contact
     
  12. Mijn focus is maandag ook naar de garage gegaan om de lasnaden bij de achterdeuren te vervangen. helemaal doorgeroest.
    Gister weer opgehaald en het ziet er weer netjes uit.

    Minder netjes is dat de garage geen vervangend vervoer voor me had geregeld en kon regelen. Sta je daar met je goede gedrag, ik ahd het maar moeten aangeven. Naja zo is het ook :? .
     
  13. Lijkt me leuk een meeting bij ford NL! Ga ik zeker mee en neem ik ook vrij van werk en school voor:P
     
  14. hey
    ik heb zelf ook last van roest op de kofferklep
    [​IMG]
    (ff geleent van sebastiaan :P)

    ook op precies dezelfde plek maar ik heb de auto 2e hands gekocht en de vorige eigenaar heeft vanaf de eerst KM tot aan de 130.000 KM het onderhouds boekje laten invullen bij de dealer ik heb er zelf ondertussen 145.000 km mee gereden zou de dealer dan alsnog moeilijk doen als ik ermee naar de dealer zou gaan?

    Gr Danny
     
  15. als we iets aanspannen doe ik mee ! het is toch belachelijk !
     
  16. Ik heb roestblaasjes onder mijn kofferbal strip zittem, dit komt NIET door die chromen strip[ die Chris en ik gemonteerd hebben, maar kwamen we tegen toen we de oude kunsstof strip eraf haalden.
     
  17. Linker+rechter achter portier op de lasnaden onder!!!!!!!!
    En boven de kunststof handgreep blaasjes!!!!!
    Hij moet nog voor een apk,maar mis 1 stempel van 2006,dus ik wacht ff af wat er gebeurd!!
    Hij was ergens anders in onderhoud en nu miste ik die stempel,door dat hier op het forum er op werd geattendeerd,kijk nooit in dat boekje voor de stempels,dus benieuwd!!!!!
     
  18. Wil absoluut niet vervelend overkomen, maar ik denk dat je bij een programma als Radar meer publiciteit haalt.

    Ford is daar al eerder besproken vanwege het plotseling stilvallen van de motor bij een aantal Focussen, gewoon onder het rijden.
    Toenmalige directeur Rene Roggen werd uitgenodigd en iedereen die er last van had met zijn Focus werd uitgenodigd om nogmaals langs de dealer te gaan om het probleem op te lossen, terwijl er voordat Roggen deze toezegging had gedaan er bij de dealers niet veel mee werd gedaan.
    Daarna niets meer over gehoord dus alles zal netjes verholpen zijn mede door dit programma, ik denk dat een consumenten programma als Radar net iets beter bekeken wordt als Kassa, maar dat is mijn bescheiden mening.

    Hoe dan ook er moet iets aan gedaan worden, dat moge duidelijk zijn.
     
  19. Ja t maakt mij niet uit iig?
    Maar wat doen kan natuurlijk geen kwaad.
     

Share This Page