1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opzoek-dieper/donker en vooral harder grommetje in de focus!

Discussie in 'Performance' gestart door focusR, 15 feb 2008.

  1. Ja....dat ga jij dan krijgen 8) Alleen iets minder schel, maar wel iets zwaarder...dit komt omdat jij een Sebring hebt en ik een Remus. Reken er maar op dat het ongeveer hetzelfde klinkt.

    :kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass: :kickass:
     
  2. G0dsk0lere :oops: -!!! sorry :P...
    Da's precies wak ik wil. Had echter nooit verwacht dat ik dat uit mn focuske zou kunnen gaan krijgen! Thnx kerel...ik ga snel opzoek naar n middendempervervanger-fiksert!
    Is dat gedeelte trouwens gewoon los te maken Epe, hoorde namelijk dat dat bij een focus als onze niet zo heel gemakkelijk ging ?
    Ondertussen jou filmpjes nog eens een paar keer 'beluisteren' ...
    :kickass: That's for sure!!!

    Mailtje naar pmperformance onderweg, en nu meer filmpjes aan t zoeken 8) !
     
  3. Laat me tegen die tijd weten wanneer je eventueel naar PM performance gaat.....ben benieuwd :D

    De middendemper moet er tussenuit worden geslepen, het is 1 geheel en er zitten 2 bochten in ! niet iets om zelf te doen dus.
     
  4. Is goed, ik wacht even hun reactie af, en maak mezelf in de tussentijd ff lekker met jou filmpjes :P .
    Maar mocht het allemaal doorgaan en ik 't daar laten doen (enkeltje van 150km voor mij :roll: ) dan laat ik het je zeker weten Niek(toch als ik t goed herinner?).
     
  5. Niek is inderdaad de naam 8)

    Rij je toch effe bij mij langs in Epe :wink: is aardig kortbij, en kun je mijn geluidje ook horen :P
     
  6. Haha wie weet...als ik toch aan t rijden ben. Neem aan dat dat daar wel ter plekke gedaan wordt eh(misschien wel tijdje wachten maarjah), niet dat ik de auto moet achterlaten trouwens :wink: ...
    Nu op hun mailreactie aan t wachten...ben benieuwd :roll: !
    Ik houd je op de hoogte Niek!
     
  7. Net als wat ik heb, Geen middendemper meer ,sebring uitlaat met opnieuw aangelaste brede dtm eindstuk scheelt nog meer dan rond 90 mm en open luchtfilter green twister gesloten versie dus met kelk erom heen. Niek weet denk ik nog wel hoe die van mij klinkt klinkt nog zwaarder dan die van hem :D :D
     
  8. Dussuhh...ik mag er vanuit gaan dat dan ook mijn focuske zo klinken gaan. Lekkerrrr :twisted: ! Ook jij hebt je Cat nog ?
    En ook filmkes, haha :lol: 8) ?
     
  9. Je kunt daar inderdaad op wachten, alleen zijn ze niet zo snel met emailen (uit ervaring) je kunt beter even bellen.
     
  10. Da's mooi dat je er op wachten kunt als je daar bent. En misschien wel leuk te zien ook als ze met autootje bezig zijn!
    Oh oké, dan bel ik anders morgen misschien wel even, in de hoop dat ze een beetje een prijsopgave kunnen maken ook enzo...vóór ik erheen ga!
     
  11. Ik weet niet hoe laat je s'ochtends van huis moet naar je werk, maar het is echt zo'n-geluid-dat-het-hele-dorp-weet-dat-Niek-naar-zijn-werk-gaat. :D :sleeping: :sleep:
     
  12. Dan weten ze wel dat ze allemaal niet te laat op hun werk zullen zijn :D :D :D
     
  13. Haha dat klinkt heel erg :P :lol: !
    Gebruik de auto meestal overdag en s avonds, dus hooguit mensen wakker laten worden s nachts op terugweg van t uitgaan dan denk ik :roll: ...!
     
  14. Voor dat ik de woonwijk uit gereden ben zijn er minimaal al 20 klappen uit de uitlaat gekomen (backfire) klinkt ook zoooooooo heerlijk in mijn oren :D :D :D
     
  15. Ga zeker ff luisteren bij Niek. Deze klinkt erg hard en dat moet je natuurlijk wel willen ;-)
     
  16. Kreeg vandaag mailtjes terug van PM Performance en ook een bedrijf hier uit de buurt dat custom uitlaten maakt.
    PM schrijft in elk geval dat een 'flink en zwaar en donker geluid zeker te maken is'.Plus zelfs dat mensen hier nu zeggen dat t wel erg hard kan, zorgen er in elk geval voor dat ik er best vertrouwen in krijg dat een harde zware donkere sound mogelijk is...nooit gedacht, maar wel benieuwd, haha.
    Van de week eens gaan bellen, en wie weet 8) ...!
     
  17. Ik weet niet of dit nog speelt maar ik heb dit een paar maanden geleden laten doen voor 60 Euro bij Lynx Car Design in Bergschenhoek. Misschien dat dit minder rijden voor je is...

    Het gaat hier dan over de eerste demper na de kat, net onder je versnellingspook. Overigens heb ik juist een scheller en snerpender geluid gekregen inclusief (nog meer) klappen :wink: . Ik zou het dus niet "donkerder" noemen. Misschien komt dat omdat ik een ST170 heb met een dikkere diameter buis en uiteraard de andere motor.

    Mocht er interesse zijn, kan ik proberen om een mp3-tje te posten...

    Lynx Car Design
    http://www.lynxcardesign.nl/site/index02.html

    Ze leveren/importeren ook BlueFlame uitlaatsystemen, zeer betaalbare RVS uitlaatsystemen voor een eurootje of 500 vanaf de kat compleet gemonteerd. Is op YouTube te horen onder een ST170 voor een indicatie...
     
  18. Zo ik begrepen had(dacht ik dan he!) krijg je door een vervangingsbuis je huidige geluid enkel dan harder, en door een speciale demper te plaatsen ter vervanging zouden de genoemde bedrijven een donker en zwaar geluid kunnen creeren...
    Maar als je een mp3tje zou willen posten graag, ben er wel benieud naar nu, gezien je over en scheller geluid praat, en ik toch echt een zwaar en donker geluid zoek!
     
  19. Het verhaal van Kludrex gaat voor FocusR niet op.

    Een 1.6 heeft geen demper(tje) net na de kat, de middendemper van de 1.6 bevind zich net voor de achteras aan de bestuurderskant. De middendemper word er gewoon tussenuit geslepen en daar komt gewoon een pijp tussen.

    Dus FocusR haal nu gewoon die middendemper weg :lol:
     
  20. Ok, het gaat hier dus om een compleet andere demper. Omdat ik in een voorgaande post deze lange rechte buis
    [​IMG]
    zag, dacht ik dat het om de voordemper ging. De demper voor de achteras zou je inderdaad als 'hoofddemper' kunnen zien (achterdemper stelt geen f*ck voor) en dan krijg je wel een hoop geluid ja. Deze demper zit echter precies in een knik en dat wordt dus een heel andere buis als in bovenstaand plaatje...
     

Deel Deze Pagina