ook nog nieuwe remblokken Was ik nog vergeten te vermelden; bij het wisselen van de wielen meteen rondom nieuwe remblokjes gemonteerd. Na lang wikken en wegen en het hele internet afspeuren naar diverse meningen over het nut van sportremblokjes heb ik uiteindelijk gekozen voor sportblokjes van Brakemax. Deze waren net zo duur als origineel Ford dus ik probeer het maar. Ik ben ze nu nog aan het inremmen; rustig aan dus (ik ben toch al een rustige remmer). Ik kan dus nog niet zeggen of ze meer remvertaging geven. Ik heb wel het idee dat er veel minder remstof vanaf komt. Ik heb er nu pas 300 km mee gereden en ik ben benieuwd hoe ze zich houden.
Binnenkort wil ik de achterkant nog "Cleanen" ; Typeaanduiding eraf, kentekenplaathouder veranderen en de achterwisser verwijderen.
nieuwe velgen http://s787.photobucket.com/user/ta...183629_resized_1_zps2ccf4359.jpg.html?filters[user]=106606435&filters[recent]=1&sort=1&o= 1ang niets gepost maar even een update. Achterkant gecleaned; typeaanduiding en achterwisser verwijderd. Vorige week nieuwe velgen eronder.
Was me niet opgevallen toen ik vorige week achter je het industrieterrein verliet en de hele Boschdijk achter je zat. Jammer dat de foto het niet doet, ben wel benieuwd!
Sorry voor het niet werken van de link; had ik met mijn mobiel geprobeerd maar dat ging dus niet goed. Hierbij een nieuwe poging. De centerkapjes zitten er op deze foto nog niet op. Ik maak binnenkort nog wat meer foto's. Het is een Zito 935 in Hypersilver maat 8,5j 18 et 40 met Hankook 225/40/18. Achter komen er nog 5mm spoorplaatjes tussen. dat zou net moeten passen met de standaard draadeinden. De wielkast is dan net wat meer gevuld, want er is nog teveel ruimte over naar mijn zin.
Ziet er wel gaaf uit alleen vond ik die andere wel mooier die rand kwam er mooi uit op jou kleur auto
Na een hele lange tijd vind ik het weer eens tijd voor een update. De Focus 2 is inmiddels vervangen door een Focus 3.1 1.6 ecoboost Wagon uit 2012. Het is een Titanium uitvoering met als opties: Sony radio met navigatie Privacy glas parkeersensoren voor en achter en aut. inparkeren automatisch inklapbare spiegels voorruitverwarming keyless entry Hij is in mijn bezit sinds mei vorig jaar en ik heb er al wat dingen aan veranderd: verlaagd met ST suspensions veren 17 inch velgen met winterbanden knipperlichten voor en achter vervangen door silvervision en Osram diadem silver Zonnefilter op voorruit achterklep gecleaned: wisser en typeaanduidingen verwijderd Afneembare trekhaak gemonteerd andere antennespriet erop Mountune schakelwegverkorting gemonteerd Dimhalogeentjes vervangen door LED ombouwset van Hilox K&N halfopen sportluchtfilter (met ander deksel) Gelbadges op de Ford tekens voor en achter (op het stuur moet ik nog plakken) Wat ik nog wil doen is: 18 inch velgen voor de zomer Dagrijverlichting (weet nog niet welke) Lampjes knipperlichten in de spiegels vervangen door Osram diadem silver Iets met de uitlaat: ander sierstuk of een sportdemper Andere pookknop
Drie kleine veranderingen: Mistlampen omgebouwd naar dagrijverlichting met led. Chromen stripjes in de grille zwart gemaakt met folie. Lampjes zijknippers in spiegels vervangen door Diadem Chrome lampjes.
Hoeveel mm is hij verlaagd. Ziet er strak uit zo, precies goed zeg maar. Ben van plan om mijn wagon ook te verlagen, maar weet nog niet hoeveel. Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
@ Patman; bedankt en er zijn 3 redenen waarom ik hem eraf heb gehaald: ik vind het veel mooier zo, hij zit niet meer in weg bij het auto wassen en ik gebruik hem nooit. Bij al mijn auto's haal ik hem er altijd vanaf. @ Basscania; de fabrikant van veren geeft 30mm voor en 20mm achter op. Voor klopt dit wel maar achter is hij veel meer verlaagd. Hij stond standaard achter al wat hoger als voor en nu staat hij bijna recht. Ik denk dat hij achter ongeveer 45mm omlaag is gekomen. Zijn veren van 'ST suspensions' en ze bevallen goed. Beetje stugger als standaard en toch nog voldoende comfort.