Nieuw

Discussion in 'Even voorstellen' started by bmh, Nov 22, 2011.

  1. Kan ik me me wel een beetje in vinden. behalve het feit dat je in de RS gewoon gaat zitten, handen aan het stuur en het gaspedaal indrukken. Bij de Evo's en Subs moet je eerst nog allerlei instellingen aanpassen wil je het volle potentieel van de auto eruit kunnen halen. Maar goed....dat is dan weer het voordeel (of nadeel, net hoe je het beschouwt) van de 4WD.

    Eigenlijk vind ik het enige met ik mis aan de FRS is dat je tegen dat soort auto's weinig kans hebt bij de stoplicht sprint. Ben je eenmaal op gang dan zijn ze qua snelheid gelijkwaardig, soms zelfs een fractie sneller.
     
  2. :welcome: Maar dat is grappig... Nog geen twee weken geleden heb ik met je vrouw gesproken in de zaak over je RS... En van de week liep ik nog langs en dacht, zal ik eens vertellen over de Focusclub.. en nu ben je aangemeld... :thumbs:

    Als kind kwam ik al heel vaak bij je in de patatzaak. Toen je later je Cosworth had staan liep ik altijd :kwijl: langs de zaak...

    Veel plezier met de RS en wie weet kom ik weer een keer langs onder het genot van een patatje om te kletsen over de RS...

    Oh en misschien heb je mij al vaker voorbij zien rijden in mijn blauwe ST met witte strepen terwijl je heerlijk aan het genieten was op je terras :D

    p.s. je bent al intussen gespot door meerdere leden.. Spot 1 en Spot 2
     
  3. Kletsen, rijden zul je bedoelen!:mrgreen:
     
  4. Mooie :rs: heb je!!:kwijl:
     
  5. (reactie op johoo) Als je met een evo sneller wil rijden dan hoef je helemaal geen instellingen te veranderen, gewoon het stuur met een hand vast houden en gas geven.een evo IX rijd wel zo makkelijk. ook bij hoge snelheden.Alleen hij stuurt heel direct een milimeter je stuur verdraaien dan ga je auto al om.je kan hem niet met een RS vergelijken. twee verschillende auto`s. Welke auto je ook gaat kopen er zijn altijd snellere auto`s als je een bocht tegen kom dan blijven de meeste ver achter de meeste zijn recht uit racers.
     
  6. #26 RS Dennis, Dec 2, 2011
    Last edited by a moderator: Dec 2, 2011
    Een Evo vind ik persoonlijk een echte bochten gooi smijt auto, je kan vrij ver gaan en vaak wordt je ook overmoedig omdat de auto inprincipe op de milimeter stuurt.
    Maar meestal als het fout gaat in de bochten, gaat het ook goed fout. (totallos)
    Dus het driften leer je vanzelf wel als je een beetje durft. Alleen let wel op je medeweggebruikers.
     
  7. :welcome: vanuit het diepe Brabant
     
  8. #29 bmh, Nov 20, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 20, 2012
  9. de webpagina kan niet worden weergegeven :confused:
     
  10. Welkom (met een hele mooie wagen) :)
     
  11. Uuhm Reks, hij is al een jaar lid op dit forum :P
     
  12. :weetikniet: :loco:
    Had ik ff niet gezien....maar blijft een mooie wagen :mrgreen:
     
  13. #34 bmh, Nov 20, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 20, 2012
    http:
     
  14. #35 bmh, Nov 20, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 20, 2012
    [​IMG]
     
  15. #37 bmh, Nov 20, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 20, 2012
    Gisteren mijn winterbanden met wolf velgen gemonteerd, Hier moeten alleen de naafdoppen nog in die waren zoek.
     
  16. Mooi nu ook met die zwarte roosters:kwijl:

    Staat hem super :rock:
     
  17. Ik wil het zwart in die spaaken groen laten spuiten, maar dat is een hele klus.Dus ik denk dat ik het maar zo laat.
     
  18. als dat zwarte in het groen gespoten word is wel heel vet! voor de rest een geweldige wagen! ook met het matzwarte dak!
     

Share This Page