Die ingeruilde Kuga blijft compleet. Zelf gespoten Sietze ? Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Zelf gespoten met het handje! Eerst behandeld met groene scotch voor lak en verf daarna ontvet en met een spuitbusje in meerdere lagen opgebouwd. Ik ben best kritisch altijd en ik moet zeggen dat ik wel een slechter gespoten heb. Ik ben nog steeds geen pro natuurlijk
netjes Sietze maakt de dikte van de lak niet uit op die sensoren? kan me voorstellen dat die dingen nog iets moeten 'zien'
De witte laag is wat dunner geworden en de blauwe laag zit er niet mega dik op dus dit zou in theorie goed moeten gaan. Praktijk moet dit nog uitwijzen Binnenkort ook nog een grotere update....
[MENTION=86]Rykers[/MENTION] De ST werd standaard geleverd met de AS2 en nu is er een AS3. Nog naar Falken en Vredestein gekeken maar was gewoon nieuwsgierig naar deze band. Prijs was nu gunstig dus gelijk 4 besteld. Achterbanden waren nu licht gecupped.
Ik heb zelf de AS2 gehad en die bevielen mij heel goed. Kan me niet anders bedenken dan dat de AS3 ook gewoon goed is. Nu heb ik achter al Dunlop's liggen en die komen binnenkort voor ook nog erop (liggen al klaar maar GY nog +/- 3mm). Als de Dunlop's ook weer aan vervanging toe zijn ga ik voor semi's
Dan zijn een paar andere velgen ook wel handig, of zijn je huidige velgen geschikt voor semi slicks? Je zal niet de eerste zijn die het hart uit de velg breekt. Overigens wel spannend met nat weer
OZ HLT velgen, ik neem aan van wel En beetje spanning is juist goed toch Ken genoeg mensen die ermee rijden en die zeggen allemaal als je gewoon rustig aan doet dat het prima gaat met nat weer.
Misschien een rare vraag maar wat is cuppen eigenlijk en hoe ervaar je dat met het rijden? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
In plaats van dat het vlak van je banden vlak is heeft deze een soort zaagsnede. Is in feite verkeerde slijtage aan de auto band Dit geeft een boel geluid in de auto, vergelijkbaar met een kapot lager. Komt vaak door problemen in het onderstel en of uitlijning. Ook zijn bepaalde banden er gevoeliger voor dan andere.
cuppen is een onregelmatige slijtage van het profiel van de banden. Door de onregelmatige slijtage ontstaat als het ware een zaagtandprofiel. Wanneer je met je hand over de band gaat voel je dit bij gecupte banden ook duidelijk. Gecupte banden leveren veel meer lawaai op als niet gecupte banden. Het geluid dat een gecupte band maakt wordt nog weleens vergeleken met een versleten wiellager. Of een band gevoelig is voor cuppen is afhankelijk van het profiel van de band en van het voertuig waarop deze wordt toegepast.