Komt bekend voor. Je vergeet nog te vertellen dat je de claxon moet bijbuigen en de stuurbekrachtiging koelleiding aan de kant moet leggen
Leuk hè dat ''hobbyen'' aan je auto Wel een update met toevoegde waarde Er is altijd wel iets wat net niet helemaal loopt zoals je zou willen. Enne, Lars.......die dingen doe je vanzelf, gaat gewoon in 1 moeite door het zien is oplossen Hopelijk worden de missende delen nog nageleverd , jullie oplossing is functioneel maar mooi is anders.
Dat stond indd ook in de handleiding maar dat hoefde bij mij dus weer niet. Dat zat allemaal niet in de weg. Heb dus ook het idee dat er een handleiding voor een 2.5T bij zat. De claxon kon ie makkelijk bij langs net als de koelleiding van de stuurbekrachtiging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Daar leunde hij indd tegenaan maar had ruimte om ook naar achteren te kunnen. Waren bang dat als je de auto start dat ie dan tegen de bumperbalk aan ging klapperen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
De auto gister ook maar weer eens gewassen. Eerst gefoamd met Gyeon Foam, toen gewassen met Gyeon Bath+ om hem af te maken met Gyeon Cure. Mooie beading zo Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Hahaha nou, ik zit hier in Coevorden momenteel met een bewolkte dreigende lucht en 30gr Ook geen pretje Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Vandaag de ontbrekende Blanking Plate binnen gekregen. Snelle en goeie service van Mebu en Airtec. Deze was dus niet meegeleverd en Airtec heeft ook toegegeven dat ze de "verkeerde" fitting kit meegestuurd hebben. Was dus indd voor een 2.5T en niet voor de 2.2TDCi. Nu is alles binnen. De top beugel leveren ze standaard niet bij beide versies. Is volgens hun niet nodig omdat ie strak tegen de bumperbalk aanzit. Bij Lars is dit indd het geval alleen bij mij was er ruimte om heen en weer te kunnen dus voor de zekerheid hebben we hem toch maar vast gezet. Nu de Blanking plate nog monteren en dan is het weer klaar. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Ik gok een klein uurtje. De voorste bodemplaat moet eronder weg en dan kan ik er al bij. De turboslang aan die kant moet even los om de bout er weer uit te halen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Vanavond in de gelegenheid geweest om het blindplaatje te monteren. Zit een stuk beter zo dan onze noodoplossing. Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om de intercooler slang aan de andere kant beter vast te zetten aangezien deze verschoven was. Nu met 2 klemmen vast gezet. Kijken of dat beter blijft zitten. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zag je bij Akkrum op de a32 richting Heerenveen idd, was rond kwart voor 7 vanavond. Mooi dat 't gelukt is.