We hebben een clubje opgericht.. Voor mensen met lelijke-zwarte-stalen-velgen.. Je hoort erbijjjjjj, je hoort erbijjjjjj !! Ja, en des te blijer zijn we als het weer lente/zomer wordt! Hebben we inderdaad weer een wielwissel waar we naar uit kunnen zien "Stalenwielenbrigade, over"
Hoewel het vreselijk offtopic was, moest ik er toch wel even hartelijk om lachen Mikey, ik vind jouw wintervelgen bijna mooier dan je zomervelgen En JP start gewoon zijn eigen Fordfabriek Leeuwarden op Zo nu back on topic Puma heeft vannacht op de A1 even de 210 aangetikt, toen moest ik VOL IN DE ANKERS omdat ik anders mijn afrit voorbij schoot. Lang geleden dat ik hem "pedal to the metal" durfde te trappen () Maar gister op het laatste stukje snelweg dacht ik: ach, waarom ook niet Ik reed 120 in 5 ... ik knalde hem terug naar 3 ... en gaan !! En hij verbaasde me echt weer, wat loopt die snel naar de 200km/u! Wow! Dat door Yamaha getunde 1.7i blokje sjort er lekker an door! Ik weet het nu zeker. Als ik hem laat gaan... loopt hij de klok uit Toch nog maar een keer die Deutsche Autobahn opzoeken...
Vraag ik me nu toch af of er ook een help ik wordt achtervolgt door een koe club is @200 op winterbanden? volgens mij zijn ze getest tot 180 toch?
Dan richten we die toch op http://www.help-ik-vlucht-voor-koeien.hyves.nl Geen idee tot hoe hard ze getest zijn. Maar uhh.. het zijn toch banden. Ze zijn toch rond. Ze rollen toch. In Duitsland rijd ook iedereen op die krengen, en u weet hoe hard men daar rijden mag
In Duitsland is het ook verplicht een sticker op je dashboard te voeren als je winterbanden een lagere constructie-snelheid hebben dan de auto De ANWB test de banden ook over het max van de constuctie-snelheid maar om dat nou zelf te doen
lol achja wat kan er gebeuren ze zullen toch niet spontaan klappen lijkt me.... maja je weet het niet. het zal je gebeuren *oeps*
Hmm.. ik heb eens zitten kijken, maar ik zie zo geen lettert. Wel een maximaal gewicht, maximale luchtdruk, maar geen letter. Even de bandjes googlen, dan denk ik dat ik de CONTI-WINTERCONTACT TS 800 heb, aan het profiel te zien dan... Hier staat bij Snelheidsindex:T Laat ik hier dan maar even op gokken. Ach, dan was ik er maar iiiiets overheen
Eventjes eroverheen is geen probleem, zo snel zullen ze niet klappen. De fabrikanten hebben ook een zekere marge ingebouwd. Overigens wel handig die tabel, zo te zien mag ik dan 300 rijden in de winter.
Marientje is opzoek naar nieuwe schokdempers voor. Nu ben ik een goeie aanbieding tegengekomen van Monroe. Hoe is deze kwaliteit? Iedereen raad vast meteen Koni aan, maar ik moet wel enigszins op de kosten letten. Iemand nog ervaring? Of goeie tips? Ik moet nieuwe schokkies linksvoor en rechtsvoor hebben KA-CHING
Ik heb monroe's gehad in mijn garantie periode. Dat reed wel goed. Denk ook dat de kwaliteit wel goed is wat kost dat setje achokdempers voor de puma? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Klinkt niet bijster overtuigend Ik zit natuurlijk rondom met 40mm (KW/Weitec) verlagingsveren, dus ik moet wel goeie hebben. Maar ik hoef niet het allerbeste, want het is geen circuitmonster Althans daar gebuik ik hem niet voor Monroe heeft een aanbieding van 2 halen, 1 betalen! Normaal dus €130 per schokbreker, en nu 2 voor die prijs! Klinkt mij fijn in de oren, zeker gezien het natuurlijk ook nog gemonteerd moet worden.. Maar goed, als een ander merk echt beter is, maar wel iets duurder dan zou ik daar voor gaan, het moet natuurlijk wel helemaal goed zijn!! (zeker gezien de verlagingsveren) Iemand nog andere toevoegingen??