1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MK4 opmerkelijkheden

Discussie in 'Ford & Focus nieuws' gestart door Swanco, 20 nov 2018.

  1. Lijk me ook niet, eerder afstellen. Maar zoals ik al schreef, volgens mij heb ik dit ergens gelezen in dit topic.
     
  2. Oke, dan wacht ik het even af! Evengoed bedankt!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
     
    Gitzo vindt dit leuk.
  3. De 10de heb ik de afspraak, zal dan even vragen hoe en wat en dan koppel ik het wel even terug. Als je zo lang kan wachten, wellicht heeft een ander forum lid dit al eens laten fixen bij de garage.
     
    Marc kok vindt dit leuk.
  4. Heeft iemand dit al voorgehad? Heb dit nu al een tijdje. Op het navigatiescherm geeft hij de juiste meters maar op het instrumentenpaneel klopt het niet.
    Ligt waarschijnlijk aan een waarde of instelling maar weet niet waar ik deze moet zoeken.
    IMG_20210130_133800.jpg
     
  5. Met Forscan processor wisselen in Apim
     
  6. Enig idee hoe deze noemt in de APIM?
     
  7. Iets van navigatie repeater, je kan switchen tussen Motorola en Intel of iets wat er op lijkt :-)
     
  8. Idd, 'navigation repeater format' is dat in de APIM, die kun je instellen op 'Motorola' of 'Intel'
     
  9. Dat heb ik gezien ja. Deze staat op intel. Dus even op Motorola zetten morgen dan. Heeft dit nog invloed op iets anders van de navigatie? :D
     
  10. nope, dat is alleen de manier van communiceren met de IPC (instrumentenpaneel)
     
    Ksneyers vindt dit leuk.
  11. Nu een aantal keer gehad dat de auto bij circa 2000 toeren na het indrukken van het gaspedaal niet wil reageren. Dit op de snelweg. Na zo'n 5 a 6 seconden een kleine klap, lijkt 2 versnelling terug te schakelen want hoog in de toeren en dan ineens response. De 150pk automaat. Herkend iemand dit?
     
  12. En? Kan je in misschien vertellen wat ze eraan gedaan hebben? Teflon spray erin spuiten of iets dergelijks? Bij mij blijven ze nu ook af en toe hangen.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
     
  13. #2193 Gitzo, 10 feb 2021
    Laatst bewerkt: 10 feb 2021
    Ging allemaal wat moeilijk bij de dealer. Had best wat puntjes. Waaronder ook het panorama dak. Bekend verhaal, ging allemaal moelijk, ja dingen kraken nu eenmaal. Wat is het geluid, kraakt het, knispert het? [emoji85][emoji15].

    Bij het ophalen had ik iemand anders, gewoon vilt op diverse plekjes gedaan. Standaard actie "Ford normen". Heel ander verhaal.

    De deurbeschermers zaten de afgelopen dagen bij helemaal vast aan de binnenkant van de deur, deden niks. Volgens de "eerste", man werken de beschermers in koude niet goed. We zijn de koude van Oostenrijk niet gewend [emoji51]. Anders april nog eens terug komen......
    Bij het ophalen weer een ander verhaal. Er is water werkende vaseline spray tussen gespoten. Ze zitten nu niet meer vast en gaat iets beter. Zal van de week nog eens kijken, benieuwd na de vorst.

    Grt. Rob.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  14. Mooi verhaal Rob, dat is nou ook één van de redenen dat ik vaak zelf de dingen oplos zoals je panorama dak. Heb nergens meer last van en weet in ieder geval zeker dat het goed gebeurt is en ik niet weer een keer terug moet omdat het nog steeds niet is opgelost of naar verloop van tijd weer terug komt. De doorprotectors zal ik eens teflon spray inspuiten. Ik vermoed dat dat voldoende is om het weer goed te laten functioneren.

    Gr,
    Bernd

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
     
    focusonben en Gitzo vinden dit leuk.
  15. Was trouwens wel komisch, bij het ophalen van de auto hadden ze een soort van werk map van mijn auto achter de balie liggen. Daar zaten de vragen, aandachtspunten van mij in maar zag een soort van handleiding over vilt/ panoramadak. Zat even te twijfelen of dat jouw handleiding was die je gemaakt heb [emoji23][emoji16].

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Heusinkveldb vindt dit leuk.
  16. Hahaha dat zou wel een mooi verhaal zijn! Maar ik vermoed dat het gewoon de TSB was die in hun systeem zit.[emoji3]

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
     
    Gitzo vindt dit leuk.
  17. hallo,
    ik heb een mk4 1.0 125 pk hebben jullie dat ook als jullie wagen in neutral,met de adrem op draait als je gaz geeft dat de toerental stopt op 4000 toeren je kunt niet verder gaan dan 4000 toeren ?
     
  18. Waarom zou je in zijn vrij überhaupt zo veel gas willen geven?
     
    focusonben vindt dit leuk.
  19. ja voor niks maar hij is precies begrens aan 4000 toeren in stilstaan
    heb je ook een 1.0 125 pk
     
  20. Gaat hij tijdens het rijden wel verder dan 4000tpm? Zo ja dan zal het een beperking zijn in neutraal.
     

Deel Deze Pagina