Ik hou van dreigende foto's!!! Waarom moet die horizon perse recht (is omdat ze mij dat ook al zegden vroeger )
Nu ik weet wat voor auto je hebt, zal ik proberen je te kunnen spotten. Ben toch regelmatig in de buurt van Zierikzee
Anders loopt de zee leeg Maar zo is die idd een stuk beter Blijft leuk om met die programma's te spelen
Ik kom ook wel eens op jouw richting op om te winkelen in Goes of Middelburg of de bioscoop (CineCity) in Vlissingen. Ik zal volgende keer ook meer opletten
Gisterenochtend onderaan de afrit vlak bij mijn werk hoorde ik een rateltje bij de motor wat nieuw was voor mij. Was toerenafhankelijk, beetje geluid van een tikkende klepstorer maar dan erg gedempt en met een flink hogere ratelfrequentie. Geluid kwam van de distributiezijde maar verder slecht te pinpointen. Kreeg wel het idee dat het buiten het blok vandaan kwam dus durfde er wel weer mee naar huis te rijden en nog even langs de Ford garage. Vermoeden is defecte krusaspoelie ... is een dubbele constructie met (gevulcaniseerd) rubber deel welke ook weer trillingsdempend moet werken. En dus ook kan slijten. Leve de vooruitgang Wordt vandaag vervangen. Gisteren zagen we ook dat de bovenste motorsteun op de rechter wielkast olie lekte dus die is het ook aan het begeven. Die konden ze niet vandaag al in huis hebben dus komt over 2 weken wel als ik nog een paar dagen vrij heb voordat ik op vakantie ga. Al met al mag ik nog steeds niet klagen ... na 225.000 km alleen nog maar een lekkende schokdemper rechtsachter en een kapot wiellager rechtsvoor gehad. Hopelijk ben ik nu weer een tijdje gevrijwaard
Gelukkig wordt het een vliegvakantie (naar IJsland) ... dus de Focus staat dan 2 weken stof te vangen. Maar moet er nu nog wel elke dag mee naar mijn werk en komende dagen ook nog naar een paar klanten door het hele land dus je kunt ook niet even zonder Alles bij elkaar toch snel 500-600 Euro armer
Wat ik al eerder schreef ... met 225k kan het slechter. Blok start en loopt nog als een zonnetje, bij elke 20k beurt staat de peilstok nog op max. zonder bijgevuld te zijn en haal ook nog makkelijk 1:20. De auto gaat bij mij de 300k wel halen voordat ik aan vervanging denk
Ik vond het ook al zo raar om te zien ... alleen olie op de steun maar verder geen olie eromheen wat je zou verwachten als het ergens van de motor vandaan komt. De motorsteun schijn intern met olie gevuld te zijn als dempend materiaal. Ik heb even op internet gezocht en het is dit (of vergelijkbaar) model: De steun zit bij een TDCI zowat boven op de binnenste wielkuip aan de bijrijderskant.
Ook hier komt de term "Hydraulic" voor in de omschrijving dus ga er maar van uit dat het geen onzin is http://www.ebay.com/itm/Ford-Focus-...t-Bushing-W-Hydraulic-DEA-A5312-/270858894875