je moet uit het schema de aansluitingen halen dr staat nooit een omschrijving bij van wat wat is ,dat kan je aan de hand van het schema wel uitpluizen
K, maar is al goed dak de stekkers nu heb Bedankt hoor! Maar afl koplamp en gewone koplamp hebben dezelfde stekker, ook qua bedrading, er komt gewoon een extra stekker bij als je afl hebt
Klein gokje van mij De Stekker 6 polig normaal reflector normaal + knipper stadslicht grootlicht gewoonlicht hoogte verstelling 1 massa samen 6 draden stond ook in het topic van Frank AFL en xenon 10 polig bedraad + knipper stadslicht grootlicht gewoonlicht 1 massa extra massa xenon en 2 draadjes voor links en rechtsaf stelmotoren al dan niet gebruikt in de lampunit zelf. is 8 in totaal. wellicht dat deze ieder een eigen massa hebben Die 2 voor de hoogte verstelling paste er dus niet meer bij denk ik vandaar dat ze apart zijn.
even dit topic weer oppoetsen Ik vroeg mij af of er iemand een foto zou kunnen maken van de stuurhoeksensor in een Focus 2 (bij voorkeur fase 1, maar dat zal waarschijnlijk weinig verschil maken). Of iemand moet me kunnen vertellen of die op deze foto te zien is. Eventueel ook de draden die erachter vandaan komen nog Groeten, Robert
In ieder geval heb ik geen knopje voor de esp. Verder heb ik tijdens de winter ook niks gemerkt van esp. Maar omdat ik wat gelezen had over 6 draden achter het stuur vandaan als je een stuurhoeksensor hebt heb ik voorzichtig hoop
Leen nou een keer een setje meedraaiende lampen en probeer ze gewoon uit Weet je het in 1 x zeker of het werkt want al heb je de sensor (lijkt mij overigens zeer onwaarschijnlijk), wil dat nog niet automatisch zeggen dat de bedrading er ook in zijn geheel licht Waarom zeg ik dat het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt? Omdat een fabriek er veel aangelegen is een auto zo goedkoop mogelijk te produceren. Dus "nutteloos" sensoren monteren zullen ze niet snel doen Tegenwoordig bezuinigen ze al op bouten. Kop 16 ipv 17 enz. Scheelt weer 1 mm en dat maal zoveel auto in de week.....tel uit je winst
Ze moeten nog worden aangemeld/geactiveerd voor ze echt werken. Daarom zou ik graag willen weten hoe de boel eruit ziet
ja, en vaak ligt de bedrading er dan wel, maar de sensoren er niet bedrading valt kwa kosten nog mee, maar de sensoren zijn altijd duurder zou wat zijn, koop je een ambiente, en alle opties van een ghia voorbereid
Ok, dus zelf heb ik de extra stekker niet origineel zitten Zijn de kleurcodes in de grote stekker dan hetzelfde als iemand die die kleine stekker wel heeft?
Als je even een foto plaatst kunnen we het zo zien. Hoewel het misschien handiger is dat ik een foto plaats omdat kleuren niet mijn sterkste kant zijn... Maar de plaats van je hoogteregeling kun je ook achterhalen door even je halogeenunit open te maken en kijken waar je kabeltjes van je hoogte regeling naar toe gaan. Ik dacht dat het de bovenste 2 en dan links de 2e van boven.
Misschien handiger ja, dat jij effen het doet ja Dinsdag komen koplampen erin, hopelijk dan ook die sproeikoppen binnen (waren nog niet mee) En worden de deurgreep en het slotkapje ook vervangen Zijn er dan drie draden, want in klein stekker heb je maar twee draden? Foto geleend van Remco:
De plaats van je hoogteregeling zit dus bij die 2(?) rode draden en die zwarte. Komen dus uit het motortje. Als ik zo een foto heb van mijn stekker zal ik wel even kijken waar ze precies zitten.
Yep, een rode, een bruine en een zwarte Heb al van Dark Angel pb teruggehad, dat de massa goed zou zitten en dat je eigenlijk gewoon de andere twee, om sturing voor omhoog en omlaag te hebben, moet aansluiten; dus sturing gaat via de kleine stekker en via de grote stekker krijgt de motor voor hoogteregeling zijn massa
Rood en bruin. Goed weet ik dat ook weer Ik wou mijn hoogteregeling ook nog even bekijken ivm de xenon units dus dat gaat goed komen.
Ik heb de stekkers even gefotografeerd. Ik heb bij handleidingen een uitleg van de aansluitingen geplaatst.