In duitsland zijn er een paar gasten diep in de kont van onze Russische vriend gekropen en een soort van dealer geworden. Ze hebben in vertrouwen de update cd gekregen met de custom firmware voor de nx. Een kopie van die schijf kan je uiteraard eenvoudig maken en dat is de reden dat dit niet zomaar vrijgegeven is. Ik heb de firmware op de EFE 2016 laten installeren, toen waren die Duitsers aanwezig.
Afgelopen week weer een memorabele km-stand berijkt. Omdat de stand mooi opweg is naar de 2-ton heb ik vorige week de d-riem, waterpomp, (span)rollen en multiriem laten vervangen.
Dit weekend heb ik ook (eindelijk) de BT-module vervangen en de bedrading aangepast. [MENTION=551]dutchguy[/MENTION] had vorige week de drivers al geüpdatet, dus was het (na het omleggen van de AUX-bekabeling) plug-and-play! Dus nu een MP3-stick vol muziek en alle cd uit de auto gegooid. Ook het bluetooth streamen werkt!
Vlak voor de zomervakantie heb ik deze Focus RS2 intercooler op de kop getikt! Hij moet nog geplaatst worden.
In aanloop naar de APK van volgende week heb ik vandaag de achterremmen (laten) vervangen. De schijven waren nog geen afkeur, maar zaten er wel aan te komen. De blokken vervangen was geen overbodige luze, die waren bijna 'overleden'.
Van welk merk is deze? Veel succes met plaatsen trouwens.. Ik ben een paar uurtjes bezig geweest met het installeren van de Airtec in mijn 2.5T
Wij ook met het plaatsen van de Airtec in mijn 2.2TDCi. Zou 2 uurtjes werk zijn, uiteindelijk bijna 5 uur bezig geweest. Moest toch iets meer verwijderd worden dan werd aangegeven. Zou er dus gewoon een dagje voor uit trekken. Kan het alleen maar meevallen. Je gaat er in ieder geval geen spijt van krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Meer koele lucht in de motor >bevat meer zuurstof> kan meer brandstof injecteren > grotere boem. Iets uitgebreider