Ga eerst eens vragen bij de dealer, voor je gaat schreeuwen. Volgens mij kost dat ding nog geen 5 tientjes.. En als je een auto koopt met 192.000, weet je dat je dit soort dingen kan gaan krijgen, zo niet, dan moet je doorsparen en een nieuwe kopen..
je zou met remreiniger kunnen spuiten langs slangen als motor erop reageerd dan weet je dat hij valse lucht aanzuigt dit is voornamelijk met benzine, diesel gaat dan dieselklop geven bij deze motoren gaan naar mijn weten de lmm nooit kapot tenminste nog nooit problemen mee gehad eerder egr-klep en commonrail sensor dat lmm tevens lmm is ook niet schoon te maken heeft in principe geen nut ivm luchtfilter al het vuil tegen moet houden verder heeft deze niet echt last van valse lucht hebben al keer gehad dat luchtfilter huis (bij peugeot) die achter op het blok zit niet goed vast geklikt zit en daar valse lucht aanzuigt en licht te klapperen als je met de auto rijdt dan merk je zeer weinig van valse lucht je hoort hem meer fluiten de turbo verminderde gasrespons denk ik aan een egr klep wat kapot is door de lmm los te koppelen slaat motormanegement storing op en zal egr klep dicht worden gezet zodat er geen verkeerde hoeveelheid dooie lucht naar binnen gaat waardoor hij minder vermogen krijgt keer laten uitlezen zou een optie zijn dan weet je tenminste waar je naar moet kijken
Uit laten lezen, geen gekke dingen, LMM is gewoon goed volgens dealer.. En toch rijd de auto 10x beter zonder LMM dan met.. de dealer kan er geen antwoord op geven en zegt dat de auto goed rijd...... zucht